mandag den 27. februar 2012

DT arbejde...

Jeg starter lige den nye uge med at vise Jer de DT arbejder jeg har lavet for Inkido den sidste uges tid. :)
---
Først et kort med det lækre Postcards with Love papir.

 Så et Bryllupskort med mine nye yndlinge - de små kære fugle :) 

 Og til sidst et kaffeglas jeg har pyntet med "Spring time" papirer


Alle matrialer jeg har brugt er fra Papercraftscandinavias sortiment.
---
Ønsker Jer alle en herlig ny uge. 
Tak for besøg og søde kommentarer.
Knus.

22 kommentarer:

  1. Super skønne ting du har fået lavet Pips : )
    Rigtig god dag

    SvarSlet
  2. Hvor ser det bare godt ud. Super feminint og romantisk. God uge til
    dig. Kh 10na

    SvarSlet
  3. Skønne, skønne ting - jeg elsker bare de nye papirserier der er kommet

    SvarSlet
  4. Rigtig smukke ting du har lavet, jeg er vild med dit bryllupskort, waw. Hvad står DT for?

    Rigtig god dag:)

    SvarSlet
  5. Skønne, romantiske ting og sager du har lavet for Inkido.
    Hvad er det for små runde perletråde, du har lagt ind bag blomsterne på det øverste kort?

    SvarSlet
  6. Det er lækre ting du laver Dorthe.

    SvarSlet
  7. Hej Dorthe

    Du er bare så sej til at får nye ideer. Jeg er vild med dine ting, især bryllupskortet.

    Knus Bente

    SvarSlet
  8. Det er super skønne ting du har lavet.

    SvarSlet
  9. Det er så flotte ting du har lavet.....

    SvarSlet
  10. Hvor har du været flittig, og sikker skønne ting du har fået lavet. knus morkaren.

    SvarSlet
  11. Hvor er det bare super lækre ting du har lavet... de små fugle på kortet får det til at se så luftigt ud.
    God mandag eftermiddag

    SvarSlet
  12. Yndige, smukke ting du har lavet. Alt er så fantastisk flot og matcher i stil og farver. Lige i øjet;)
    Lækre nye papirer.

    SvarSlet
  13. Hvor er det smukke ting, du har lavet. Lige mine farver :)
    Sødt, feminint og romantisk .. Total lækkert :)

    Knus :)

    SvarSlet
  14. Wauooo for nogle flotte ting du har lavet.

    SvarSlet
  15. Vildt flotte ting Dorthe - du har gjort det igen!
    Der står en papirvogn klar til dig, så hvis du pludselig kommer til byen kikker du bare forbi, ellers tager jeg den med når vi ses til Scrap :)

    SvarSlet
  16. Sikke en masse smukke ting, du har lavet!

    SvarSlet
  17. Ljuvliga vackra saker du gjort, gillar tagsen och burken, så vackert.
    Kram Marina

    SvarSlet
  18. For noen utrolig vakre kort du har laget:) Bryllupskortet er jo bare helskjønt!!

    SvarSlet
  19. Den ene smukke ting oveni den anden. Utroligt hvad du får lavet - og så flot det er.
    Ha en dejlig dag.

    SvarSlet
  20. hvor er de super flotte, lækre detaljer.

    knusss

    SvarSlet
  21. super lækre sager du har lavet af de lækre papirer

    SvarSlet