tirsdag den 7. februar 2012

80 Fastelavnsboller klar til indtagelse..

Jeg har lige bagt 80 Fastelavnsboller ... naahh det blev egentlig til 96 *G* - men de 80 skal med til Banko i aften. Halvdelen er med hjemmelavet vanillecreme og cacao glasur, de andre er med hindbær og remonce og romglasur, og jeg mener ROM *GG* .... jeg havde nemlig kun 80 % strohrom på lager ... huuhaa.. *G* - bare de da ikke bliver berusede *G*

Og så har jeg lavet lidt "oprydningskort" - det er begyndelsen til en lille portion jeg vil give OSH/Charlie til Convention.
Det blev et kort indlæg - for en gang skyld - hehe.
Knus fra mig.

15 kommentarer:

  1. Uh hvor ser fastelavnbollerne lækre ud, det er bare noget af det bedste sådan en gammeldagsfastelavnbolle med creme.....
    Flotte kort særligt det nederst til højre kan jeg godt lide.

    SvarSlet
  2. MUMS, MUMS og så lige et par super flotte kort :o)

    SvarSlet
  3. MUMS de fastelavnsboller ser lækre ud, send lige nogle stykker til Esbjerg ;)
    God fornøjelse til Bankoaften.
    Knus fra
    Dorthe :)

    SvarSlet
  4. Nej for nogle lækre fasterlavnsboller, med stærk rom skal det nok gi ramasjang i binge-bango. den omtalte dies som du havde lånt dig frem til har jeg lige været så heldig at købe "let brugt" dejligt. knus morkaren.
    åee jeg havde nær glemt dine kort: de er som sædvanlig super flotte, du får virkelig noget fra hånden, både boller og kort.

    SvarSlet
  5. Hold da op 80 fastelavnsboller, De ser lækre ud.
    Rigtig flotte kort,måske jeg skulle lifte lidt. :-)

    SvarSlet
  6. Sikke et arbejde- 96 fastelavnsboller. Gad vide, hvor de 16 stk blev af? :)
    Rigtig flotte kort, Pips.
    Held og lykke med Banko i aften - og SKÅL!
    Kh. Karin

    SvarSlet
  7. 80% rom og 96 fastelavnsboller hvoraf kun de 80 skal bruges til banko som jo går til 90 - jeg må vist hellere stoppe, for det er vel ikke en spiritus-prøve ;0)
    Flotte kort igen igen - og en super god måde at bruge resterne til velgørende formål.
    Held og lykke til banko i aften, hvis du altså spiller med!

    SvarSlet
  8. Mums de ser bare rigtig gode ud... håber de bliver værdsat til banko... og flotte kort... knus

    SvarSlet
  9. Det er godt nok en ordentlig portion fastelavnsboller du har lavet, det ser rigtig godt ud. De skal nok falde i god jord i bankohallen.
    Jeg nøjedes med at bage 20 kardemomme boller i denne omgang.

    Vi ses til convention :-)

    SvarSlet
  10. Mums, hvor lækkert ... de ser godt nok gode ud, de der fastelavnsboller som jo nok er spist nu :)

    Kortene er bare søde ... jeg kan rigtig godt li' dit "gratulerer" stempel.

    Knus Jytte :)

    SvarSlet
  11. Uha det ser godt ud. Men Strohrom ? Det er da voldsomt, og der skal ikke så meget til med den drik.....så måske glasuren gav en festlig aften. hihi.
    Sikke smukke kort. De damer er vel nok fine til de kort.

    SvarSlet
  12. Mums de ser lækre ud dine fastelavnsboller! Hvor er du sød sådan at bage til bingoholdet!
    Søde kort til OSH

    SvarSlet
  13. mums lækker hjemmebag og flotte kort du har doneret til OSH

    SvarSlet
  14. Det ser godt nok lækkert ud ;-) Både kager og kort...Fortsat god dag

    SvarSlet
  15. Hvor er de bare flotte og anderledes, rigtige gode detaljer:)

    SvarSlet