torsdag den 9. februar 2012

4 hurtige...

kort fik jeg lige lavet :)
De kommer i stakken til OSH - så har jeg da lidt til Charlie.
Jeg har brugt mine Melissa Frances stempler til de første 2 - Det var de første tekststempler jeg købte og de er ret søde.
 Træet er fra Annette/aka - det var en af de lækre dies Vi fandt i fællesskab den dag jeg besøgte hende - høhø.
 Teksten på kortet her er nogle diecuts jeg har købt gennem Chicks/Susanne - og jeg aner faktisk ikke hvor hun køber dem - men jeg skal garanteret have flere. ;)
 Stemplet jeg har brugt på det sidste kort er et blandt mange jeg fik lavet i Malaysia engang. Jeg fik faktisk næsten 20 stempler med danske tekster for lige omkring 200 kr.

Alt papir er rester - og jeg har ingen anelse om hvad mærker det er. hehe.
Knus fra moi

14 kommentarer:

  1. Rigtig søde kort - og de tekststempler kan jeg rigtig godt li' :)

    SvarSlet
  2. Det er nogen rigtig søde kort.
    Kan også godt lide dine tekststempler :-)

    SvarSlet
  3. Det er nogle rigtig søde kort - er lidt vild efter det træ, måske du sku' besøge mig, så jeg også kan få sådan nogle ;0)
    Kan du ha' en god dag.

    SvarSlet
  4. Super lækre kort... lette og lette, jeg synes nu du har gjort meget ud af dem. Flot blomst på det nederste
    Ha en god aften, knus

    SvarSlet
  5. Nydelige kort :O)
    Du er så kreativ og flink.

    Klem Connie

    SvarSlet
  6. Fine kort .. jeg er vild med det øverste .. de sommerfugle er top skønne :)

    SvarSlet
  7. Ja, jeg kan ikke vælge, de er smukke hver for sig, og kreativ det er du sku. knus morkaren.

    SvarSlet
  8. Skønne kort som hver i sær er ret specielle..

    Er vildt med det træ, hvilken die er det..??

    SvarSlet
  9. Fine, fine kort igen fra dig. Og så kan jeg se du har brugt en af de lækre firkanter...Jeg har også fået gang i mine. Dejligt.
    Er du klar over, hvor mange ting vi IKKE fik set på den hjemmeside, da vi fandt træet....? Hold da op, det var måske meget godt. Men jeg skal nu lige en tur forbi igen engang - Uha...

    God weekend - og god fornøjelse lørdag.

    SvarSlet
  10. Nogle rigtig lækker kort, med dejlige detaljer, dejlig inspiration:)

    SvarSlet
  11. Sikke mange fine og lækre kort... og jeg synes altid man kan undres over, hvad der egntlig kan komme ud af rester... vildt fedt, ikk'?
    Kortet med den hvide blomst er jo enkelt... men fantastisk fint.
    Go' week-end.

    SvarSlet
  12. Det er igen nogle super flotte kort... også selvom det er rester.. hø hø... Go weekend.. Knus

    SvarSlet