onsdag den 11. januar 2012

"Ved Havnen" LO nr. 6 2012

Jeg har siden jeg startede med at lave LO fundet meget inspiration hos The Color Room. De har hver uge en fin farvepalet udfordring med tilhørende skitse. Jeg synes deres udfordring passer lige til min stil og jeg har flere gange, forgæves forsøgt at oprette en bruger derinde. Men forleden lykkedes det - og nu har jeg så lavet mit første bidrag.
Her er mit LO - jeg har brugt Inkido papirer.
 Ugens palette og skitse ser I her:
Blomsterranken er fra Prima, borten er lavet med Martha Stewart punch - og de små skaller har jeg fået af en god ven. Jeg synes selvfølgelig der skulle en perle i muslingen :)
 Jeg har igen brugt billedet fra Langør havn på Samsø, denne gang har jeg delt det i 3 og "rammet" det ind med Martha Stewart punchede kanter.
 Her er mere af den lækre Prima ranke, flere små skaller, lidt bånd og blonde og Tim Holtz filmstrip.
 Bogstaverne er chipboard Thickers "sunrise" som jeg valgte at bruge som de er.
 Og så en kæmpe Primablomst.
Jeg har afsat HELE dagen til Scrap - jeg har et par ting jeg SKAL have lavet og et par ting jeg VIL have lavet, så jeg skal sagtens få dagen til at gå med det.
---
Tusind Tusind Tak for alle Lykønskningerne med mit DT job hos Inkido, både her på bloggen, på Inkido bloggen, på Facebook og på Scrapsisters. De betyder utroligt meget for mig! TAK!
Glade Scrapknus fra mig.

20 kommentarer:

  1. Super, super flot, jeg må vist derind og kigge :-)

    SvarSlet
  2. Som altid et super flot layout. Skønne detaljer.

    SvarSlet
  3. super lækkert med alle dine dejlige detaljer

    SvarSlet
  4. Det er SÅ smukt... et utroligt dejligt stemnings fyldt Lo. Yndige papirer, dejlige farver og så nydeligt du har pyntet
    Ha en god scrap dag

    SvarSlet
  5. Super flot Pips, det er næsten umugligt for mig at komme til at lægge en kommentar her hos dig, din blog har fået Kengurofeber, den hopper og danser. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  6. Lækkert lo Pips : ) Skønne farver og mange detaijler har du med : )
    Fedt med en hel dag kun til Scrap håber du har fået det du gerne ville : )

    SvarSlet
  7. Åh, hvor en smuk farvekombination. Tror da lige, jeg vil lure siden af :)

    Knus Jytte :)

    SvarSlet
  8. Meget smukt LO, er vild med din rosa blomst:) var lige en inde og se på den side du henviste til, den skal nær studeres senere:)
    God aften

    SvarSlet
  9. wawww så super flot, må da vist ind og se :)
    knuzzz

    SvarSlet
  10. beautiful work!! Thank you also for the comment on my blog. When you say everything looks ok, can you see my blog header, title, sidebar titles and pink background? Thanks so much for your help with this! Tara ORr

    SvarSlet
  11. Dejligt med en hel scrapdag en gang imellem, men det er sikkert også nødvendigt med alle dine mange opgaver.
    Vældig flot LO i øvrigt - stilfuldt som altid.
    Fortsat god aften.

    SvarSlet
  12. Igen et super flot og inspirerende lay out fra dig. Den border punch har jeg ofte kigget på og nu er jeg da nød til at eje den

    SvarSlet
  13. Sikken et skønt layout fyldt med søde detaljer. jeg finder også meget inspiration der og de har nogle fede skitser

    SvarSlet
  14. Rigtig lækkert layout!
    Flot pynt og opsætning.

    SvarSlet
  15. Super smukt og god sammenhæng .. :)

    Knus fra Hanneby

    SvarSlet
  16. Superflot layout igen. Flotte farver og lækre billeder.

    SvarSlet
  17. Hvor er det bare et super lækkert layout !!!

    SvarSlet