lørdag den 21. januar 2012

"Spring Time" is here .....

Det er ihvertfald navnet på de spritnye papirer fra Inkido - og de er LÆKRE!
Jeg lavede forleden mit første DT indlæg på Inkido bloggen, det blev dette sarte og romantiske forårskort.

 Det lille fuglehus og stakittet er lavet med en ny Marianne die jeg købte hos Gitte forleden.
 Tim Holtz dien jeg har brugt til hjørnet her blev købt samme sted - hihi.
 Sommerfuglene har jeg klippet ud af arket "butterflies in the sky" fra "Spring Time" serien.
og alle matrialer der er brugt til kortet er i Sortiment hos Papercraftscandinavia.
---
I morgen har jeg igen blogdag på Inkido bloggen - og jeg har lavet mere med de nye fantastisk smukke papirer jeg vil vise Jer der.
Så husk at kigge forbi :)
Ønsker Jer alle en forrygende Weekend - og Tak fordi I er Jer :)

Knus fra moi.

7 kommentarer:

  1. Vakkert kort og fine detaljer!
    Ønsker du å bli følger av Pion bloggen legger du inn din email adr. i feltet under "Blog updates" og trykker på "subscribe".
    Ønsker deg god helg.
    Klem Anne

    SvarSlet
  2. Nydelig kort med mange fine detaljer.
    Lekkert og delikat.

    Klem Connie

    SvarSlet
  3. Som altid, superflot kort fra dig, og så i dejlige "pige farver" du kan bare det der, og jeg siger også tak fordi du er dig, og jeg må kikke med i alt du frembringer. knus morkaren.

    SvarSlet
  4. Så bli'r det da ikke mere romantisk! ;)..smukt kort...som sædvanlig :)
    Ha' en skøn weekend :)

    SvarSlet
  5. Så lekkert.
    Det var nydelig papir og koselige detaljer.
    Klem herfra.

    SvarSlet
  6. hvor er den smuk, lækre detaljer
    klemmm♥

    SvarSlet
  7. Super sødt og super romantisk. Får mig til at længes efter sommeren ;o) Glæder mig til at fat i noget af det nye papir for det ser bare helt vidunderligt ud.

    SvarSlet