torsdag den 26. januar 2012

A Smile that melts the ice.

I dag har jeg lavet et LO igen, jeg fik nemlig masser af billeder hjem i går (jaaahh)
Dagens "offer" er min yngste niece.
Jeg har brugt et papir der var i min seneste månedspakke fra Swirlydoos.
Papiret er fra TPC Studio, det er ret så lækkert!
Da jeg startede på dette LO havde jeg en ide om at jeg skulle holde mig til ting fra månedspakken... ha ha ha ha... - det blev kun til papiret... 
 Som de fleste af mine faste følgere nok har bemærket - så har jeg en stor svaghed for Dusty Attic´s lækre chipboards... uuuhhh... træet her er derfra. Jeg kan faktisk rigtig godt lide de "nøgne" chipboard - så træet har kun fået lidt "Sne" fra min embossing sne-pen.
 Titlen er skåret med mit Tim Holtz alfabet - som jeg ikke kan huske hvad hedder. :) ... nå ja... noget af titlen *G* resten er lavet med nogle remarks ..... "Tim" bogstaverne har fået glossy accent.

 Bladrankerne er skåret med en Cheery Lynn die, blomsterbånd og nogle af blomsterne er fra WildOrchid - og nogle er fra Prima.
 Den lille glade snehare er fra "Made by Janet" - den er sat i en lille ramme og har fået glossy accent.
 Hjørnerne er også fra Dusty Attic - igen har jeg brugt dem som de er i pakken.
 og så lige til sidst en anden af mine stor favoritter, En Shabby chic resin dims fra Prima - denne gang er det en svamp jeg har brugt. Æææææælsger de shabby ting!!
I går var jeg i Haderslev og hente kvist karton, lageret var blevet lidt slunkent - og et par medscrappere fra scrapklubben manglede også - så jeg susede ned og hentede, og så blev Annette/aka selvfølgelig dømt til at skulle give kaffe - hehehehe.
Nu er Vi jo begge et par generte og tilbageholdende piger - så Vi sad mest bare tommelfingertrillende og kiggede genert på hinanden.... thihi....
Det var VILDT hyggeligt - bortset fra jeg fik en ufrivillig middagslur på Henriettes værelse (Tak for lån H) - Annette fik så en mere frivillig lur - hahaha... indtil hun vågnede ved en der knevrede i hendes køkken. *G* gæt bare hvem? Tak for hurtigtvirkende migrænepiller!!!
Tak for alle Jeres søde kommentarer.
Knus fra mig.

17 kommentarer:

  1. Hvor er det flot og sikke mange fede detaljer, er helt vild med træet :)
    Vi ses til Scap den 4.
    Hav det rigtig godt.
    Knus fra
    Dorthe :)

    SvarSlet
  2. Et dejligt "koldt" LO, jeg tror nu jeg bedst kan lide svamp og snehare, og tænk at du og Annette kan snakke dig en hovedpine til, det er sku godt gået, godt der var en ledig seng. knus morkaren.

    SvarSlet
  3. Jamen det blev jo bare sådan et flot layout igen. Gennemført i de lidt køligere farver. Og så alt det lækre dims du har. De shabby-nogen er altså også fine.

    Selv tak for en rigtig dejlig dag - som altid når du kigger forbi. Det er godt nok første gang, jag har haft scrapgæster der også skulle have middagssøvn...haha. Men jeg er jo totalt solidarisk med mine gæster - og det var nu rigtig godt. Så kunne vi lidt igen.... Og godt dit hoved fik det bedre. Og fint det var her, du fik den omgang - jeg kender jo turen.

    Det blev da også et halvdyrt besøg - hihi - men tak for hjælpen til netshopping. Så nu er der nye varer på vej til os to, der trænger så meget ! Dejligt.
    Jeg fortalte H. at du havde lånt hendes seng - og det var i orden. Det skal du vide er en stor ære, for hun låner IKKE sin seng ud normalt. Men til Pii var det i orden.
    Tak for mail - linkene virker.
    God dag - fortsat.

    SvarSlet
  4. Fint LO, passer lige til en kold dag som idag. Migræne er jo som en hammer der rammer hårdt uden man er forberedt. Godt at H´s seng var til rådighed og hurra for de piller. Hvad har dig og Annette nu købt?? Hva? Hva? hva? Vi ses d. 4.
    Kh 10na

    SvarSlet
  5. Super fedt LO med mange rigtig fine detaljer...

    SvarSlet
  6. Rigtig rigtig flot LO...
    Super fedt...

    SvarSlet
  7. Flot Lo : ) hvor hyggeligt at du fik kombineret både afhentning af papir og kaffebesøg : ) æv med migræne, så er det godt med en pille og en seng, det eneste der virker : )
    Rigtig god dag.

    SvarSlet
  8. Fedt LO og fede farver og så fik du ovenikøbet løst et problem for mig - har meget længe ledt efter en die der kunne udstanse de fine hjørner jeg har set på flere kort - det er jo slet ikke en die men nogen man køber færdige. Nu skal der købes ind fra dusty attic, tak.

    SvarSlet
  9. Et super lækkert Lo der er pyntet så nydeligt med de skønne blomster.
    Lyder hyggeligt med besøg hos Aka på trods af migræne
    Ha en fin aften, knuss

    SvarSlet
  10. Flot LO i skønne vinterfarver.

    Knus Jytte :)

    SvarSlet
  11. Som altid et superflot LO - dejligt med sådan en hyggedag med indkøb og kaffeslabberads, på trods af migræneanfald.

    SvarSlet
  12. wow så lækkert og med mange flotte detaljer

    SvarSlet
  13. Dejligt LO, Alle dine fine detaljer. Jeg bliver aldrig træt af at kigge på dem. Det er også dejligt at du så udførligt skriver om materialebrug
    KH Lonnie

    SvarSlet
  14. Hvor er det et flot LO, mange gode detaljer. Det lyder rigtig spændende med den månedspakke:)

    SvarSlet
  15. Rå fin Lo i klare fine farger.
    Så nydelig.

    Klem Connie

    SvarSlet