mandag den 16. januar 2012

Sjove bestillinger.

Noget af det jeg synes er allersjovest og mest udfordrende er når jeg får en bestilling med krav lidt ud over det almindelige.
Det ELSKER jeg!
De 2 kort her i indlægget er af den slags.
Til det første var bestillingen: Det er til et Bryllup, indbydelsen er en lille bog med et eventyr om en Arbejdshest og en Frøprins - kan du lave noget hvor Prinsen render med hesten? *GG*
Gerne med navne og dato på.
Øj Øj....?
Men kortet jeg fik lavet faldt i god jord - og det er her:
Det næste kort er til en "træmand" der bliver 70. Der skal både noget med træ ... Navn, alder og dato på.
Det kom til at se sådan ud.
 Bogstaver, tal og bort er lavet af finér - og "bladene" er lavet af knaster fra træ der er farvet.
I morgen skal jeg til Hobbyboden og Unik med en skøn flok tøser - jubiiii .. glæder mig.
Ønsker Jer alle en skønherlig og kreativ uge.
Knus.

14 kommentarer:

  1. Det blev da nogle fine kort. Ja det er sjovt med nogle anderledes kort.

    SvarSlet
  2. Ejj det da vildt sødt og fedt det første kort!! Rigtig godt lavet..
    Altid sjovt med udfordringer :)

    SvarSlet
  3. Super skønne og kreative kort... lækkert motiv med frøen;-)
    Ha en god mandag, knuss

    SvarSlet
  4. Sikke nogle udfordringer : ) dem har du klaret rigtig godt, flotte kort især frøen er super god : )
    Rigtig god dag.

    SvarSlet
  5. Jeg kan også godt lide dit "frøkort" men at lave træknaster om til blade det er genialt, flot Pips. knus morkaren.

    SvarSlet
  6. Super skønne kort begge to... og tror bestemt du får en god dag i morgen... c",)

    SvarSlet
  7. Jow jow...det er du dælme sluppet godt fra :D..især det øverste er bare skønt ;)
    Ha' en dejlig tur til Unik og til Odder..og lad nu lige være med at tømme hele butikken nogen af stederne *G*

    SvarSlet
  8. Så fine kort - begge to. Og sjovt med den frø og hesten.
    Vi vinker da lige, når vi kører forbi hinanden i morgen. Og hvis noget er udsolgt, når jeg kommer frem, så ved jeg godt, hvem der har købt det....Kan du ikke bare lade en lille smule ligge tilbage på hylderne til mig ?
    Rigtig god tur til jer.

    SvarSlet
  9. Superskønne kort med en god portion humor - se det er jo ikk' så ring' endda.
    God tur i morgen - og hele to scrapbutikker på en dag, mums!

    SvarSlet
  10. Super sjove kort. Dejligt at blive udfordret. Øj, hvor jeg glæder mig til at høre om jeres tur. Hvor mange skal I afsted? Og fedt at I også runder UNIK - UF misundelse er en grim ting. God tur. Kh 10na

    SvarSlet
  11. ja det er rigtig sjovt med sådanne særbestillinger, super lækre

    SvarSlet
  12. God måde du har løst opgaverne på.
    Fantastiske kort, med fed humor i =D
    Rigtig god fornøjelse i morgen. Shop amok =D
    KH Lonnie

    SvarSlet
  13. wawww hvor er du da bare super kreativ,flotte er de,
    knuzzzz♥♥♥

    SvarSlet