mandag den 9. januar 2012

Shabby Chic LO (nr. 5 - 2012.)

Jeg har forsøgt mig med et Shabby Chic LO i dag, for mig er det det samme som "romantisk bondestil" - og hvad kan så passe bedre end et bryllups LO.
Jeg har brugt et stykke småternet orange/hvidt papir, det har fået en ordentlig omgang perlemors mist og bredt sværtede kanter.
Jeg kan godt se det hele ser skævt ud på billedet - men det er bølgepappet der sidder skævt (med vilje)  *G*
 I hjørnet har jeg lavet lag på lag med kvist karton, Panduro papir, Tim Holtz papir og det ternede, og sidst en blonde. En Prima blomst og lidt Cheery Lynn swirl runder det lidt romantisk af.
 Endnu en chipboard fra Polen. Jeg synes de er så fine.
 I et andet hjørne har jeg sat et metalhjørne der har fået gesso - og er tørret lidt af igen. Og en stump blonde på bølgepaphjørnet.
 Igen en af de fantastiske Dusty Attic rammer - De er SÅ lækre!! 
 Broen er fra Primas Shabby Chic serie - smuk ikk? De store blomster er fra Prima - de små fra WildOrchid, Swirlen er lavet med Cheery Lynn die. Jeg har malet bølgepappet med Gesso. Perlerne er fra et månedskit.
 Igen en smuk Prima blomst.
Her lige et billede hvor man fornemmer Perlemorsskæret.
Hos Anonyme Scrappere har de netop en udfordring der går på Shabby Chic - så der lægger jeg LOét som mit bidrag. Jeg er SÅ træt af det grå og triste vejr - man kan jo ikke tage et ordentligt billede - æv æv.
Knus fra moi.

23 kommentarer:

  1. Ved slet ikk hvad jeg skal skrive mere af rosende ord... det er et helt vildt lækkert LO...

    SvarSlet
  2. Selv om det er et øv-vejr, så kan jeg sagtens se dit smukke layout. Tænk, hvor du kan blive ved...
    Så smukt og med så mange detaljer. Du er den fødte layout-scrapper. Godt du opdagede det.
    Og så er du mere romantisk end jeg lige troede. SMUKT.
    H siger det er nogle fine engle Pii har på sin blogheader.

    SvarSlet
  3. Du laver bare såå smukke layout´er.
    Alle de detaljer, det er bare vildt
    KH Lonnie

    SvarSlet
  4. wow Doprte så smukt lo fyldt med skønne detaljer, så sød den lille bro er og teksten er såååå flot- Tak for at du deltager i AS udfordringen
    Pia

    SvarSlet
  5. Ooooiiii, såååå lækkert !!
    Det gør ikke spor, at bølgepappet sidder skævt - tværtimod !!
    Smukt, smukt, smukt !!

    Knus Jytte :)

    SvarSlet
  6. Fantastisk smukt LO! Lækre lækre detaljer! Det bliver lige pinnet til inspiration! Er vild med det!

    SvarSlet
  7. wawwwww hvor er den dog bare super smuk♥♥♥

    SvarSlet
  8. Wowww hvor er det smukt... skønne papirer og så lækkert pyntet med blomster. Og sikke en skøn tekst
    Ha en fin aften, knuss

    SvarSlet
  9. Det er jo helt rigtigt, man kan ikke blive ved med at finde nye "rose"ord, men så bruger vi da bare de gamle igen - hihi - fantastisk flot LO med så mange smukke detaljer, der viser sig hele tiden nye små finurligheder.
    Godt gået!!!

    SvarSlet
  10. Smukt - og sikke flot " "blomster ranke"

    SvarSlet
  11. Wow!! Så otroligt mycket flott!! Hit hittar jag nog tillbaka.... Grattis till DT-platsen hos Inkido!! Den förtjänade du gott!

    Kram
    Linda

    SvarSlet
  12. Super flot LO skønne farver og opsætning.
    Tillykke med dit nye desigjob

    SvarSlet
  13. uhhh så smukt som altid, du laver så flotte romantiske vintage lo´s super flotte detaljer..

    SvarSlet
  14. FLOT FLOT FLOT fed detalje med broen, - og flot tekst ..

    SvarSlet
  15. Jeg er helt rolig, hvis jeg engang bliver så dygtig, så ville jeg svæve. Jeg ved ikke hvilken ord der er passende, smukt-flot-fantastisk-utroligt, dem alle:)
    Din bro er det en dias?

    SvarSlet
  16. Wauw, hvor er det layout lækkert. Super flotte detaljer.

    SvarSlet
  17. Tillykke med dit nye DT-job.
    Et meget smukt LO med mange skønne detaljer på.

    SvarSlet
  18. Very pretty and romantic page!
    More beautiful chipbords!

    SvarSlet
  19. Lekker side! Herlige farger sammen, og så mange flotte detaljer du har gått med her! Likte broen du har pyntet med altså!

    Tusen takk for herlig bidrag til utfordringen vår hos Anonyme Scrappere!

    Klem Stine:-)

    SvarSlet