fredag den 6. januar 2012

LO nr. 3 - 2012

I aftes var jeg til årets første Scrap-klubaften. 
Dejligt at se nogle af pigerne igen - og som altid en hyggelig aften.
Jeg fik lavet et LO, som jeg havde startet på hjemmefra, færdigt. Og så fik jeg faktisk også startet på endnu et - som nu ligger på mit scrapbord og venter på sidste hånd.
---
Jeg har igen brugt af det lækre December kit "Christmas Wishes" fra Swirlydoos.
Papiret er fra Bo Bunny "Father Christmas"
 De lækre bogstaver har jeg fundet på Pinterest og printet på karton. Noderne er fra Dusty Attic - de er farvet med sort dabber og har fået lidt halvperler.
 Fuglen er en chipboarddims fra Polen - jeg har sat Tim Holtz tissue tape på - og farvet lidt.
 Endnu en af de lækre metalplader fra TPC Studio.
 Blomster fra Petaloo - og merry christmas båndet har jeg fået i adventspakken fra Rysse.
 Endnu en Dusty Attic dims - denne fik lov at forblive i oprindelig farve - dog pyntet med lidt bling.
 Og så et lille skønt julebillede - også fra TPC Studio.
Dette var allerede mit tredie LO i år - og nr. 4 er godt på vej. Til gengæld har jeg kun lavet et kort - og det ligner slet ikke mig. 
Hvad har du lavet til nu i 2012?
Knus.

15 kommentarer:

  1. Hvor er den bare smuk.så mange lækre detaljer,
    Hvad jeg har lavet er 2 LO, og ingen kort :), det ligner heller ikke mig :)

    knusss

    SvarSlet
  2. Hvor blev min første kommentar af ?
    Prøver igen:

    Lækkert layout med alle dine pyntedimser. Du har så mange sjove/fine ting.
    Jeg har lavet en del kort allerede - og ingen layouts. Men har lige fået billeder til det, så måske en dag...
    Vender tilbage med en dato - der hober sig en del husmøder op, men vi når det...
    God weeekend.

    SvarSlet
  3. Super lækker Lo med masser af skønne detaljer. Ser hammer godt ud med de bogstaver... dem må jeg prøve
    God weekend, knuss

    SvarSlet
  4. Wow det er super flot : )
    God weekend

    SvarSlet
  5. Som altid et superflot LO med mange fine detaljer.
    Du har godt nok været produktiv i år - her går det ikke så stærkt for tiden, men skal til scrap i morgen - håber det hjælper.
    God weekend.

    SvarSlet
  6. Rigtig sødt LO, meget "julet" (:

    SvarSlet
  7. Hvor er det bare flot, og ja du har altid så mange spændene detaljer med (gad vide hvor du får dem fra) det lille billede med nissen er så sødt, og at man kan finde bogstaver på pinterest er nyt for mig, jeg må kikke efter igen. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  8. Superflot LO. Sjovt som tingene kan ændre sig.
    KH Lonnie

    SvarSlet
  9. Helt fantastisk LO med mange lækre detaljer... prøver at få lavet nogle LO til min datters hestealbum... der er rigtig mange billeder endnu.. hi hi

    SvarSlet
  10. Hvor ser det godt ud ,,, er totalt vild med din stil...

    God weekend knus fra Hanneby

    SvarSlet
  11. super lækkert layout med så flotte detaljer.Du må have en god weekend

    SvarSlet
  12. Sikke et flot jule layout!!!!
    God weekend.

    SvarSlet
  13. Endnu et flot LO.
    Jeg har "kun" fået lavet albummet til projekt 52 - men har også taget lang tid og så et enkelt LO til den første skitse i projekt 52.
    Men håber på jeg kan få lov at sidde i weekenden og at Silke kan lege selv.
    God weeekend.

    SvarSlet
  14. Wow, hvor et skønt LO!! Du går da til den lige fra start !!

    Jeg har lavet 3 kort indtil nu i det nye år og lektionerne fra Creative Jumpstart. Hele weekenden her er afsat til scrapleg, så håber at lave lidt mere de næste par dage.

    Knus Jytte :)

    SvarSlet
  15. Det er altså nogle MEGA flotte ting du laver.

    SvarSlet