onsdag den 4. januar 2012

LO nr. 2 2012

Jeg måtte lige prøve skitsen på den nye udfordringsblog Sketches with a twist.
Twisten er at man skal bruge forskellige fonte i titlen.
Og mit bud blev sådan:

Skitsen ser sådan ud:
Jeg fik lige snuppet et lidt bedre billede - i et øjebliks solskin *G*

Det meste af det jeg har brugt til dette LO er fra Tim Holtz. Papiret er fra "Vintage Shabby" paperstacken, filmstrimlen er TH - stemplerne jeg har brugt er TH - og 3 tallet er TH.

 Jeg har igen brug Dusty Attic, denne gang har jeg klippet en stor ramme i mindre stykker og brugt 2 af stykkerne.
 Lidt magic mesh og gazebind blev der også brugt.
 Blomsterne er fra en af mine månedspakker - fuglen er købt via Ebay.
 Og ikke mindre end 3 typer alfabeter - Tim Holtz, Websters pages (Storyteller) og Jenni Bowlin.
Den skitse synes jeg godtnok var svær at arbejde med, jeg duer ikke til SÅ mange billeder på et LO. Men sjovt var det alligevel.
Det bliver mit første bidrag til en Layout udfordringsblog.
Hav en herlig dag.
Knus fra mig.

18 kommentarer:

  1. Hi..this looks divine! i love the chipboard flourishes and the colors and fabulous photos! Thanks for joining in with Sketches with a Twist!! well done!!

    SvarSlet
  2. Synes bestemt det er blevet et super flot LO...

    SvarSlet
  3. wawww hvor er den flot, mange lækre detaljer der også

    knussss

    SvarSlet
  4. Du er da kommet godt igang med det nye år, jeg sidder og fedter med et par tags, og syntes det går så langsomt, men det er blevet flot dit LO, jeg tror du ryster dem ud af ærmerne. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  5. Det er blevet rigtig flot.

    SvarSlet
  6. what a pretty layout, lots of fun details, love the blue colors in it, thanks for playing along with SWAT :)!

    SvarSlet
  7. Så flot det blev... lækker detalje med filmstrimlen og fin brug af font'

    knuss

    SvarSlet
  8. Den er jo blevet super god:-)
    jeg har også fundet billeder til den konkurrence.
    Håber du har modtaget invitationen fra Annette...hun var hurtigere en jeg;-)

    SvarSlet
  9. I mine øjne ser det meget flot ud, så du er sikkert sluppet rigtig godt fra de mange billeder, selv om det var svært ;0)

    SvarSlet
  10. hei og godt nytt år!

    Nydelig LO du har laget med mange fine detaljer.

    Klem Connie

    SvarSlet
  11. Hvor er det fedt at du deltager med et LO, tak for det :-D
    Jeg ved ikke lige hvad der sker, men din blog bliver lille bitte på min skærm, så det er næsten umuligt at læse, men det er i hvert fald et rigtig flot LO og en fin fortolkning af skitsen.
    Glæder mig til vi ses først i februar :-D
    Knus Kirsten

    SvarSlet
  12. Rigtig lækkert LO. Flot tolkning af skitsen og fede materialer.

    SvarSlet
  13. Superlækkert layout med al din lækre pynt.
    Det er da noget af en svær opgave du har været på.

    SvarSlet
  14. Great Layout! Thanks for playing along with SWAT!

    ~LisaB - SWAT DT

    SvarSlet
  15. So beautiful in blue, I love your take on the sketch and your sweet embellishments. Thanks for supporting our site and joining us for our very first challenge!

    Danie - SWAT DT

    SvarSlet
  16. Your layout is gorgeous! I love the detail you put into this and the finishing touches are wonderful! Thanks for playing along with SWAT!

    SvarSlet