tirsdag den 3. januar 2012

LO nr. 1 - 2012.

Mellem Jul og Nytår kom min December månedspakke fra Swirlydoos.
Og WAUW! - Den var da spækket med lækkerier, som jeg måtte have fingrene i når muligheden bød sig.
Det gjorde den i går - og her er så årets første LO.
---
Det mørke papir er Graphic45, og hvor er det ærgerligt vejret er så gråt at man ikke kan fotografere ordentligt - for det papir er bare så sødt.
Det udskårne papir er fra Kaisercraft.
 De runde bogstaver fik jeg i pakkekalenderen jeg deltog i på SS - de andre er fra månedskittet og er fra Simple Stories.
 Og så et "snefnug" fra Dusty Attic. Den var godtnok ikke med i pakken - men jeg ELSKER Dusty Attics ting og skal helst have lidt med på alle LO. Dette her har fået Gesso og stickles, og jeg synes det er et udemærket snefnug :)
 Og så til den gamle Julemand. Der var i pakken nogle acrylic shapes fra Clear Scraps. En af dem har jeg lavet til "julekuglen" med den gamle nissefar. Han er klippet ud af et Graphic45 ark. Det samme er sløjfen jeg satte på kuglen. Begge dele har derefter fået guld stickles.
 Se lige det her lille indrammede julebillede. Kært hva? Der var hele 11 af slagsen med i pakken. De er fra TPC studio "Timeless Christmas". Julestjernen er fra Prima og buketten er fra Petaloo. Flakonen er et loppemarkedsfund.
 Metalpladen er også fra TPC studio - dem var der også 8 - 10 stykker af i pakken. Jeg har sat brads på fra anjashobby.
 Og til sidst det lækre bånd med krystaller. Det er fra Prima.
Det er altså så heller ikke en sædvanlig månedspakke, jeg havde bestilt et par Add-ons.
I dag er det vist på tide at komme rundt og besøge Jeres blogge igen. Jeg synes nok tiden har været noget knap de sidste par uger. 
Jeg havde så lige en fryser der valgte at stå af i juledagene - selvfølgelig mens vi ikke var hjemme et par dage - så da jeg opdagede det var alt tøet. Surt! Det var fryseren der hører til i lejligheden. Der var kun at lave en liste over indhold og få sendt til forsikringen - og så ellers på lossepladsen med "herlighederne". Så i går havde jeg tid at få viceværten ud og kigge på det. Det endte med at jeg fik både ny fryser, køleskab OG komfur. He He. Så det er jo da en positiv måde at starte året på. Intet er så skidt så det ikke er godt for noget.
Knus fra mig.

18 kommentarer:

  1. Hvor er det et super lækkert jule layout med masser af skønne detaljer. Din snefnug er bare så fin og en herlig gammel nisse.
    Med hensyn til fryser... der er ikke noget, der er så skidt, at det ikke er godt for noget;-)
    Ha en dejlig dag, klemm

    SvarSlet
  2. Lækkert LO, - træls med fryseren, - men det er da dejligt at de skifter det hele ud når det så endenlig er ...
    Her er det opvaskeren der er stået af, jeg tror at det er udsalgsfebereren der har ramt alt elekstronikken, for så er det jo så heldigt at man kan købe noget nyt !! ha ha ha ... dejlig dag til dig :)

    Knus fra Hanneby

    SvarSlet
  3. Eiii, hvor ser det lækkert ud ... tror liiige jeg skal tjekke de der månedspakker ud :)

    Knus Jytte :)

    SvarSlet
  4. Wauw, hold da op, det er godt nok et flot LO, og alle de skønne detaljer...
    Dejligt at starte året med helt nye hvidevarer - som du siger, det er ikke så skidt, at det ikke er godt for noget.

    SvarSlet
  5. hehe jeg har også lige lavet et lo med månedspekken, den er bare lækker

    total flot lo du der har lavet,
    knusss

    SvarSlet
  6. Lekker LO med masse herlige detaljer. Snøkrystallen er lekker! Sånn vil jeg også ha! :)
    Frysere har en ekkel uvane med å stoppe når ingen er hjemme! :( Som vi sier i Norge: aldri så galt at det ikke er godt for noe! Tillykke med nye hvitevarer! ;-)

    SvarSlet
  7. Flot, med mange flotte detaljer..

    SvarSlet
  8. Superflot og detaljeret LO. Herhjemme havde vi skorstensbrand som tog både skorsten og brændeovn. Så nyt af det og dagen efter stod vaskemaskinen af - ØV - Sådan en er jo uundværlig. Godt at min julegave var købt ellers tror jeg det var blevet en lille en af slagsen hihi. Glæder mig til vi ses i det nye år. Kh 10na

    SvarSlet
  9. wauw, jeg fik også månedspakke derfra, men hun glemte lige at infoe mig om at mine 6 måneder var slut, så nu får jeg fra et andet sted. flot lo forøvrigt

    SvarSlet
  10. Et meget dejligt LO, som altid fra din hånd, godt du fik dit tab erstattet og nye hvidevarer ovenikøbet. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  11. Fantastisk flot LO som sædvanlig. Hvad koster sådan en månedspakke at incl?

    SvarSlet
  12. Lækkert layout med søde detaljer.
    Godt nytår.

    SvarSlet
  13. Fint LO med en masse lækre detaljer :-)
    Træls med fryseren, men fedt nok at du fik skiftet alle hvidevarerne!

    SvarSlet
  14. Sikke et smukt LO. Mange rigtig flotte detaljer. Lækkert papir.

    Det var da skønt at du også fik skiftet alle dine hvidevarer. :)
    Rigtig god aften

    SvarSlet
  15. Helt fantastisk LO du har fået lavet.. sikke nogle ting du får i mdr pakken... og dejligt med nye hvidevare selvom det startede skidt... c",)

    SvarSlet
  16. Lækkert LO:-)
    Det var da så fedt med nye hvidevarer i køkkenet.
    Godt nytår

    SvarSlet
  17. århhh super flot og det lille believe skilt er rigtig fint mange flotte detaljer

    SvarSlet