fredag den 13. januar 2012

Little Prince - LO 7 2012.

Jeg er så glad for det billede af Patrick da han bare var en lille fis. Og det vil jeg garanteret scrappe mange gange. Han er jo min "lille Prins" *GG* 
Her har jeg igen leget med en Sketch - og jeg var da slet ikke i tvivl om at jeg skulle bruge Bo Bunny papiret til denne.
Sketchen er fra Dusty Attic´s månedlige udfordring, og der har jeg så leveret mit første bidrag til :)
Teksten er igen en chipboard fra Polen - kronen er købt hos CChobby 
 Disse fantastiske hjørner er fra Dusty Attic
 Jeg har lavet en bort med en Martha Stewart punch og flettet lidt bånd i.
 Stakit også fra Dusty Attic - "handsome" fra Polen
 Blomsterne er stofblomster - sikkert fra en lysmanchet .. eller noget??  Den lækre bladswirl er også fra Dusty Attic.
 Uret er fra Bo Bunny
 og den lille fugl har jeg købt på Convention engang.
Rigtig God Weekend til Jer alle.
Fredagsknus fra mig.

13 kommentarer:

  1. Hvor kært Pips, både LOet og prinsen, du er utrolig til at få en masse flotte detaljer med, og den grønne gennemgående farve er også perfekt. v.h. morkaren.
    p.s. det er næsten umugligt at sende en kommentar i dag igen, så da du dukkede op kastede jeg mig over kommentarfeltet. knus.

    SvarSlet
  2. Super flot LO, mange fine detaljer. Held og lykke i konkurrencen. Rigtig god weekend.
    kh 10na

    SvarSlet
  3. årrhh super sødt foto og rigtig flot lo

    SvarSlet
  4. Der er kun et ord for dette layout. Smukt.

    SvarSlet
  5. Smut lo og vildt så meget detaijler du har med : )

    SvarSlet
  6. Fantastisk LO... og igen med så mange detaljer..

    SvarSlet
  7. Hvad skal jeg lige sige andet end SMUKT !!

    Knus Jytte :)

    SvarSlet
  8. Nydelige Lo og så herlig bilde:O)
    Sååååå søt.

    Klem Connie

    SvarSlet
  9. Lekker LO. Og du har alltid så mange spennande detaljer på det du lager. Den hjørne-swirlen var stilig.
    God helg til deg

    SvarSlet
  10. Han er da også bare dejlig... og så smukt du har lavet dit Lo i rolige farver og super lækre papirer. Fin med rammen om billedet
    God weekend, knuss

    SvarSlet
  11. Sikke et smikt LO!

    Det er efterhånden længe siden jeg har været her forbi, men jeg "går" ikke skuffet herfra! Takker for inspirationen :)

    SvarSlet
  12. Very pretty! I love your chipbords!

    SvarSlet