fredag den 20. januar 2012

Igen et Layout. (nr. 8 - 2012)

Til Scrapaften i aftes fik jeg lavet dette LO.
Jeg har brugt papir fra Tim Holtz paperstack "Vintage shabby"
 Sommerfuglen er købt HER
 Påfuglefjerene har jeg købt via Ebay engang i efteråret - de er ikke så lette at finde faktisk.
Blomsterne er alle fra Prima - og stammer fra min månedspakke fra Swirlydoos
 Den lækre ramme er fra FabScraps - den købte jeg hos UnikScrap på Vores hyggelige tur forleden.
 Teksten har jeg fundet på Pinterest. Uret er fra Dusty Attic
 Både rammen, uret og swirlen har jeg malet med sort dabber. Her er også flere Prima blomster.
Det slog mig da jeg lavede LOét at det egentlig er mærkeligt jeg ikke scrapper mere i grønt - det er jo faktisk min yndlingsfarve *G* - men jeg bruger den sjældent. .... mystisk..?
Scrapper du meget i din yndlingsfarve?
Rigtig god fredag til Jer - og god start på Weekenden.
Knus.

13 kommentarer:

  1. Det er bare super flot! ..ser fedt ud med filmstrimlen og uret :)
    ..og ja man kan finde mange ting på Pinterest...har jeg hørt - kommer der sjældent selv *GG*
    Ved da ikke om jeg bruger min yndlingsfarve ret meget - men jow måske nok, når jeg nu er til efterårsfarver, så kommer de jo nok en del med alligevel ;)

    SvarSlet
  2. Hvor er det flot - et af de flotteste LO jeg har set.....

    SvarSlet
  3. Hold da helt op hvor er det flot. Lækre farver og detaljer.

    SvarSlet
  4. Det er rigtig flot... Elsker filmstimler...

    SvarSlet
  5. Fantastisk flot LO, men du har jo også et godt motiv som udgangspunkt ;0).
    Der er bare så mange finurligheder på dine LO'er, og det gør dem jo spændende at se på - flot.

    SvarSlet
  6. Super lækkert Lo fyldt med Pips's detaljer.
    God weekend

    SvarSlet
  7. Ja, men Pips, du må da i gang med de grønne farver, men det her er flot,flot og som nedergaard siger: fyldt med Pips detaljer.
    jeg ved ikke rigtig hvad der er min yngligsfarve, jeg holder af alle farver (også gul og orange) men de gyldne, lilla og "tøsede" farver tager jeg mig i at bruge meget. god weekend til dig og din knægt, sjovt at se hvordan han har udviklet sig på billederne, jeg tror han har arvet sin mors hår. knus morkaren.

    SvarSlet
  8. wooow så lekkert.
    herlige LO med mange fine detaljer.

    Ha en fin helg.
    Klem Connie

    SvarSlet
  9. Smukt LO. Synes snørringen er rigtig flot og en super ide.
    Jeg bruger til dels min yndlingsfarve- primært fordi jeg scrapper album til min datter og min yndlingsfarve er lilla ;) Elsker også grøn, men er heller ikke helt god til at bruge den.

    SvarSlet
  10. Rigtig flot drengelayout.
    Du må have en god weekend.

    SvarSlet
  11. Som altid bare lækkert og fyldt med fede detaljer. Jeg synes din "korset-snørre" er super lækker.

    Jeg scrapper meget i lyserødt, som også er en af mine yndlingsfarver.

    Rigtig god weekend.

    Knus :)

    SvarSlet
  12. Superflot layout igen. Så fede detaljer du igen har lavet, og den korsetsnøre er da fantastisk.

    SvarSlet