lørdag den 7. januar 2012

Et liftet LO (nr. 4 - 2012)

For nogen tid siden så jeg et (synes jeg ihvertfald) fantastisk layout på Tara Orr´s  blog.
Jeg har villet lifte det lige siden - og nu har jeg gjort det.
Jeg har brugt papirer fra Pion design - og her er mit resultat:
 Punchen jeg har brugt er en Martha Stewart around the page - Large. Jeg har sat lidt halvperler på. Den store rose er fra WildOrchid, bregnebladet er fra Dusty Attic - jeg har farvet det hvidt. De små blade er lavet med Nellie Snellen punch.
 De lækre håndlavede sommerfugle var med i et Kit fra Canada - men de kan købes i Etsy shoppen HER 
Her har jeg brugt noget af en Prima swirl m. roser.
Blomster fra både Prima, Maya Road, Petaloo og Wild Orchid - og igen de flotte bregneblade fra Dusty Attic.
Hjørnet er fra Prima Resin Shabby Chic serien af Ingvild Bolme. Bagved titter en gamme broderet flakon frem.
Man and Wife er et af de chipboard jeg for længe siden købte i Polen. Og ringene har jeg også haft stort set siden jeg startede med at scrappe *G*.
Og det var så det andet layout jeg startede på til Scrap i torsdags. Det bliver ikke sidste gang jeg bruger den skitse til et LO.
Skal der scrappes i Weekenden? Det skal der her, jeg er nemlig alene hjemme :) - Men først må jeg vist hellere gøre lidt rent. Rigtig God Weekend til Jer der kigger med her, og TAK for de søde kommentarer.
Knus.

20 kommentarer:

  1. Det er et helt fantastisk LO du har lavet der... er altid vild med alle de mange detaljer du får med... Go scrap lørdag...

    SvarSlet
  2. Sååååå lekkert :)
    Nydelig Lo.

    Klem Connie

    SvarSlet
  3. Ja du er fantastisk til at komme små lækre detaljer op som bare udgør en fantastisk helhed.

    SvarSlet
  4. Super super flot LO, hvor er du bare produktiv/kreativ. Jeg kan slet ikke komme igang her i det nye år. God weekend. Kh 10na

    SvarSlet
  5. Suuuuuper flot LO med masser af skønne detaljer! God weekend!

    SvarSlet
  6. LÆKKERT LO... det er super smukt .- du må da næsten have fået ondt i armene af at det "puncheri"..

    Knus fra Hanneby

    SvarSlet
  7. Lækkert Lauout så mange fine detaijler : )
    Rigtig god scrappeweekend skønt må dt være at have huset for dig selv : )

    SvarSlet
  8. Wauw hvor er det et flot layout. Lækre farver og detaljer.
    Jeg skal også lige gøre rent inden jeg går igang med at scrappe. :-)

    SvarSlet
  9. Det er da det fedeste og flotteste lay ouy jeg længe har set. Så mange flotte detaljer og stadig i harmoni, så flot. God weekend

    SvarSlet
  10. Meget smukt, elegant og gennemført layout.
    God weekend.

    SvarSlet
  11. Ja, men Dorte du overgår næsten dig selv, det er så elegant og flot, og tak for henvisning til denne Tara, hun er også god og vær at følge. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  12. Smukt, romantisk, superlækkert lo. Du kan altså bare det der.
    Nej, her skal ikke scrappes i weekenden. Er i sommerhus uden scrapsager. Vi skal lige have ryddet op herude, så der gøres plads til alle de ting, vi skal have med herud sommeren over.......så der er arbejde nok - men også tid til hygge foran brændeovnen.....JAHHHHH....
    Men god fornøjelse til dig.

    SvarSlet
  13. Whauuu hvor er det bare flot!! Er vild med den sommerfugl, og alle dine detaljer.

    SvarSlet
  14. Nyyydelig! Mange flotte detaljer. Liker så godt dei sommerfuglane.

    SvarSlet
  15. Og det har du gjort så smukt... det er så flot en opsætning og lækre papirer. Og så alle dine skønne detaljer.
    Ha en hyggelig scrap aften

    SvarSlet
  16. Lækker-lækker-lækkerland - det er helt utroligt, hvor du kan - virkelig flot LO.
    Fortsat god weekend.

    SvarSlet
  17. Sikke et smukt LO. Lækre materialer du har brugt!

    SvarSlet
  18. Hold da op hvor er det et helt fantastisk LO, som du har lavet ... er imponeret over alle de mange detaljer du får med :-)
    God weekend

    SvarSlet
  19. Denne LO'en likte jeg meget godt. Nydelige punchede kanter og liker bordene du har brukt bak bildet. Lekkert dandert med blomster og swirls og de bokstavene var bare lekre de også. Ha en flott kveld. Klem

    SvarSlet
  20. NYYYYYYDELIG som altid ♥♥♥

    knusss

    SvarSlet