onsdag den 18. januar 2012

Et kort med Inkido papirer.

I dag har jeg lavet mit første indlæg på Inkido bloggen. Jeg har lavet et kort med de nye papirer fra "Spring Time" kollektionen. Det kan I se inde på Inkidos blog.
Men jeg har også lavet et kort med Forever Summer kollektionen - og det vil jeg så vise Jer her.
Jeg elsker papiret her med violerne - det er SÅ smukt.
 Dejlige blomster og lækkert bånd.
 Dekorative nåle og søde små sommerfugle - og en utroligt lækker blonde.
Alle matrialer jeg har brugt til kortet er i Papercraftscandinavias kollektion.
---
Tak for Jeres altid søde kommentarer.
Håber Jeres dag er skøn :)
Kram.

11 kommentarer:

  1. Hold da helt op det er bare flot... sødt papir og dejlig mange detaljer..

    SvarSlet
  2. Ja, Pips det er meget skønt papir der nærmest "pynter sig selv" men du har lige lagt lidt på så det bliver ovenud smukt. knus morkaren.

    SvarSlet
  3. Holda da op det er flot. Med mange rigtig flotte detaljer...
    Knuz Hille

    SvarSlet
  4. Sikke en debut du kommer med... et rigtigt skønt kort du har lavet over hos Inkido og dette her er bare så lækker og fyldt med skønne detaljer.
    Ha en god aften, knuss

    SvarSlet
  5. Du har rigtig gang i scrapperiet pt - og som altid fine sager, igen et meget flot kort så fint pyntet.

    SvarSlet
  6. Smukt kort. Lækre detaljer.

    SvarSlet
  7. Wauw... det her er da bare sååå smukt !! Fyldt med super lækre detaljer :)

    Knus Jytte :)

    SvarSlet
  8. Hvor er det flot .- smukke bloster og en dejlig sløjfe :)

    SvarSlet
  9. Så smukt - og så fyldt med lækre sager.
    Den die under blomsterne virker da ny...hmmmm

    SvarSlet