søndag den 29. januar 2012

Dejlige Inkido papirer...

Jeg er VILD med papirerne fra Papercraftscandinavia - og også med stemplerne ... og alt det andet lækre de har i deres sortiment. Derfor er jeg jo fantastisk stolt og glad over at jeg er en af dem der har fået lov at lege med på Design Teamet hos dem.
Her er et par af de ting jeg til nu har lavet for Inkido bloggen

En pyntet vaffel dåse.

 Et kort til den nyfødte med det supersøde babystempel.
 Og et tri-shutter card med de super smukke nye "Spring time" papirer.

Følg endelig med på Inkidos blog og se hvad de andre DT-piger finder på.

Knus

7 kommentarer:

  1. Hold da op. Hele 3 flotte ting på en gang. Rigtig smukke alle sammen. Lige i din genkendelige stil.
    Det babystempel er vel nok fint også. Og så er papirerne vel nok lækre. Jeg kan godt forstå du er faldet for dem.
    og så venter vi bare på at det bliver mandag....og håber at der kommer post.
    Du hører straks det sker.

    SvarSlet
  2. Super flotte ting du har lavet.

    SvarSlet
  3. Rigtig lækre og flotte ting du har lavet... og følger skam med... hi hi

    SvarSlet
  4. Ååååå så mye lekkert :O)
    Nydelig alt sammen.
    Ha en fin uke.
    Klem Conie

    SvarSlet
  5. Hvor er det bare smukke kreationer!!
    Du er bare så TOP-kreativ og super dygtig !!

    Knus Jytte :)

    SvarSlet
  6. Super smukke kreationer alle sammen på hver sin fine måde
    Ha en god aften, knuss

    SvarSlet
  7. Super flot lavet!!! - Jeg prøvede at gå til firmaet du fik varerne fra - men jeg skal have en forretning med numre og lignende før jeg kan handle der.... Men for søren det er flot det du har lavet!!!

    SvarSlet