søndag den 8. januar 2012

Blåt og hvidt vinterkort.

Årets første kort på bloggen.
Det var min plan at jeg skulle scrappe i går, men det blev kun til 2 kort *G* - men lidt har også ret.
Dette kort har jeg lavet til januarudfordringen hos Kortgleder.
De fine hjørner er lavet med mine Nellie Snellen hjørne dies, cirklerne er også Nellie Snellen. Papiret er fra Papercrafsscandinavia, stemplet er fra Inkido, den hvide blomst fra Unikscrap, bånd fra Panduro.
Jeg lavede endnu et kort, en noget speciel bestilling *G* - men det kan jeg ikke vise endnu.
Ønsker Jer en forrygende Søndag.
Knus fra mig.

21 kommentarer:

  1. Kære Pips..

    Sidder her og studere detaljer i dit kort .. det er SÅ smukt lavet.. :)

    Mange knus fra Hanneby

    SvarSlet
  2. Dejligt du også er kommet igan med kortene : ) et lækkert et af slagsen har du fået lavet : )

    SvarSlet
  3. Hvor er det smukt. jeg skulle også scrapper mere i 2012 og har indtil videre lavet 20 kort ;O)

    SvarSlet
  4. Blåt og hvidt er bare så flot sammen, og dit kort er meget smukt. nu håber jeg ikke du svigter LOerne for dem er du eminent til. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  5. super flot kort med så smukke detaljer, glæder mig til at se hvad der kommer til at ske på den anden blog du administrerer
    God weekend til dig

    SvarSlet
  6. Super flot kort, ser godt ud med det der hjørne die !

    SvarSlet
  7. Åååå så lekkert.
    Nydelig bruka av diesene, og lekkert pyntet.
    Takk for at du deltar hos kortgleder :O)
    Klem Connie

    SvarSlet
  8. Rigtig flot vinter kort. De hjørner er bare skønne...

    SvarSlet
  9. Wow, et lækkert kort !!
    Lækre detaljer som altid :)

    Knus Jytte :)

    SvarSlet
  10. Rigtig smukt kort.
    God søndag.

    SvarSlet
  11. Super lækkert kort Pips! Nu ved jeg jo der er mange som deltager i konkurrencer ligesom dig, men hvordan melder man sig til? Altså nu med f.eks. dit kort hvordan har du meldt det til konkurrencen? Jeg har stadigvæk tilgode at deltage i en, da jeg ikke lige har haft overskud og ikke har kunne finde ud af hvordan man melder sig til! :o)

    Knus Mie

    SvarSlet
  12. Meget meget smukt kort, men mange flotte detaljer. Ville gerne eje den hjørnepunch du har brugt:)

    God søndag:)

    SvarSlet
  13. Rigtig flot vinterkort og lækkert stempel.!
    God søndag aften.

    SvarSlet
  14. Hvor er det dog bare smukt

    knusssss

    SvarSlet
  15. Sikke et smukt kort. Den hjørne die er godt nok flot, og hvidt og blåt er jo altid elegant.
    Fortsat go' søndag.

    SvarSlet
  16. Det ser rigtig godt ud og teksten "mildner" de skønne iskolde farver.

    SvarSlet
  17. Rigtig flot kort og nogle dejlige farver :-)

    SvarSlet
  18. Love the blue and punch work!

    SvarSlet