søndag den 22. januar 2012

Blåt og gult.

En farve jeg sjældent bruger er gul. Men man skal jo aldrig sige aldrig ......
og her er et kort hvor der er gult i mønsterpapiret.
Jeg købte papiret af en medscrapper til Scrap i Esbjerg engang for længe siden - men nu har jeg da fået brugt af det - kortet med frøen jeg lavede for lidt tid siden er også på det papir.
Blonden stammer fra julens pakkekalender - det var en lækker pakke.
Stemplet er fra Kort og Godt og blomsterne er fra en af mine månedspakker.

I dag har jeg blogdag på Inkido bloggen :) kig endelig der forbi. *S*
Hav en herlig søndag videre.
Kram.

13 kommentarer:

  1. hvor er det smukt og i skønne friske farver. Jeg bruger også sjældent gul

    SvarSlet
  2. Rigtig fint kort. Gul er heller ikke lige min stærke side.

    SvarSlet
  3. Jeg tror gult virker afskrækkende på mange, men det er da egentlig mærkeligt - bare se på dit kort, det ser jo hammergodt ud.
    Fortsat god søndag.

    SvarSlet
  4. Dejligt kort i friske farver... synes du har fået brugt papiret rigtigt fint. Lækkert kort på Inkido bloggen
    Ha en dejlig søndag aften, knuss

    SvarSlet
  5. dejligt kort, i lækre farver,
    god dag fortsat
    knusss

    SvarSlet
  6. Så fint kort i friske forårsfarver. Jeg har det også svært med gult. Fortsat god weekend.
    KH 10na

    SvarSlet
  7. Lekkert :O)
    Den punchen du har brukt er så fin.
    Ha en fin kveld.
    Klem Connie

    SvarSlet
  8. Rigtig flot kort, flotte farver. Gul er jo en skøn farve, men jeg brugere den desværre heller ikke så ofte

    SvarSlet
  9. Sødt kort, i friske farver. knus morkaren.

    SvarSlet
  10. Pretty punch work and lovely flowers!

    SvarSlet
  11. Smukt kort, og det er da vist rigtigt at du sjældent bevæger dig i gule farver. Men det gik jo fint !

    SvarSlet
  12. flotte pangfarver, ser sødt ud med den punchede kant

    SvarSlet