lørdag den 28. januar 2012

Affald eller...?

Jeg har lige lavet dette kort. Da jeg var godt i gang slog det mig at det meste af det jeg har brugt egentlig har været tæt på skraldespanden flere gange. Hi Hi...
Det sorte papir bagerst f.eks. er baggrundspapiret til en Dusty Attic indpakning, spellbinder udstansningen er lavet i noget tykt hvidt emballagekarton. Rhinstenene rundt i kanten er sådan en pakke mobiltelefon pynt... og hva faen ska man lige med det? Sommerfuglen er klippet af et stykke Pion papir, den har lagt og rodet på bordet mellem en masse andet - men er flere gange blevet reddet på kanten af skraldespanden. 
Motivet har lagt pænt i min skuffe til nu :).
De meget lyse mintgrønne blade og blomsterne var i 3 kasser med GAMLE blomster jeg pludselig genfandt i dag - de hører til det absolut første scrapdims jeg købte.... nu bliver de måske ligefrem spændende igen - hehe.
Men alt i alt er det da en meget sød gang affald ... ikke? 
Har I det også sådan at I er tæt på at kyle noget ud .... og så alligevel ikke nænner det?
God lørdag aften til Jer.
Knus.

13 kommentarer:

  1. Det er dog fantastisk hvad du sårn lige har fået ud af noget "næsten-affald"! ;)..men der er kommet et smukt kort ud af det - og det viser jo bare at man skal gemme sine ting skal man, man ved aldrig hvornår man får brug for det :D
    Ha' en skøn lørdag aften :)

    SvarSlet
  2. Det var da godt, at det ikke havnede i skraldespanden. Det er da et supersødt kort, du har lavet.

    Knus Jytte :)

    SvarSlet
  3. Det er godt nok blevet et sødt kort - og tænk sig, at du næsten havde kasseret tingene, uha uha.
    Kan du fortsat ha' en god weekend.

    SvarSlet
  4. Nøjjj hvor sødt, ingen ville gætte på det ku' være blevet til affald...

    SvarSlet
  5. Åh, for eit flott kort av rester. Den svarte bakgrunnen var stilig til det rosa

    SvarSlet
  6. Hvor er det fint. Det lille motiv er vel nok sødt.
    Tænk at det er lavet af lige "før-skraldespands-ting" FY, så må du sende det herned i stedet for. Jeg har byttet restekasse med min søster nogle gange, og det er utroligt, hvad andre kan få ud af ens eget affald. Og omvendt. Tænk lige over det.

    Jo, jeg har da smidt ting ud, jeg så senere mangler. Feks i de sidste uger...Forleden ledte jeg efter nogle tudsegamle specielle grønne blomster - indtil jeg kom i tanke om, at de røg ud en dag jeg var i det humør . Hvor dumt er det lige ?

    Fortsat god weekend. Varer afsendt fra NL fredag. Så vi venter....

    SvarSlet
  7. Man kan bestemt ikke se at det er lavet af affald! Rigtig flot farve.
    Jeg smider sjældent noget ud! Det er derfor at jeg har et 77k2m pulterrum ; ) : )
    God weekend.

    SvarSlet
  8. Lækkert kort og vildt at det hele har været tæt på skraldespanden ..... Godt det blev redet : )
    Jeg smider ikke ret meget ud, og det hævner sig, synes lige pt at jeg har Scrap over hele hytten ; 0
    Men jeg ved at hvis jeg gør dt, så står jeg liiiiige og mangler netop det ; )
    Rigtig god aften

    SvarSlet
  9. Hvorfor skulle jeg lige være anonym ? Det har jeg godt nok ikke prøvet før
    Håber emne går igennem : )

    Mio

    SvarSlet
  10. Et rigtig sødt skraldekort, (måske skulle jeg lige vende bunden i veret på min papirkurv) den spellbinder du har brugt til den hvide ramme, hvad hedder den og er den købt her i danmark?
    knus morkaren.

    SvarSlet
  11. Det er et rigtigt flot kort i farver der matcher så fint... en lækker spellebinder du har brugt og så fint med alle perlerne.
    God weekend, knuss

    SvarSlet
  12. Et smukt ´affaldskort`. Skøn spellbinder.

    SvarSlet
  13. Nydelig.
    Så herlig motiv :)

    Klem Connie

    SvarSlet