lørdag den 3. december 2011

Vinder - Vinder - Vinder ......

og flere vindere. Jeg synes nemlig jeg har haft en fantastisk November indenfor Scrap - og det vil jeg gerne dele lidt med nogle af mine søde faste følgere.
Så her advarer jeg så om et laaaangt indlæg.
Først skal I se mit "lille" barn - i går da hun havde rigtig ondt i ørene - inden dyrlægen havde tid at se på hende. I dag er hun straks anderledes frisk og fræk - heldigvis.

Og så over til udtrækningen af min Give Away m.m.
Men jeg trækker det lidt ud og keder Jer med billeder fra min kommentaroptælling.
Da jeg havde printet kom jeg i tanke om at jeg jo skulle tjekke om alle var faste læsere herinde - de der ikke var blev fjernet.
Og her er så lodderne.
Og Vinderen af min Give Away er:
10na
her er et billede af hvad du får.

MEN!!!!
Jeg besluttede mig for at lave et par ekstra udtrækninger fordi jeg synes I har været SÅ søde til at lægge kommentarer - og jeg er så glad for dem alle.
Næste udtrækning er denne boks med charms.
Vinderen af den blev:

Der er mere......
Næste vinder får denne 6 x 6 blok fra Prima
og det blev:
Calmlund

Så synes jeg jo at der gennem måneden var adskellige ting indenfor Scrap der gjorde mig rigtig glad og stolt. Dels blev jeg valgt med ugens LO i Canada hos Scrap That - Det synes jeg er STORT - for de piger dernede... de ka sgu nogle ting altså!
Derfor trak jeg så en vinder af disse TH dimser.
De går til
Morkaren

Så vandt jeg jo en lækker lækker Inkido candy - og i går lagde de sørme et af mine kort på Facebook, fordi jeg havde lavet det af papirerne i gevinsten.
Tænk at de har brugt tid på at besøge MIN blog! iiihhh
Derfor trak jeg en vinder af disse påfuglefjer fra Dusty Attic (jeg ELSKER Dusty Attic!!)
og vinderen blev......

og så blev jeg spurgt om jeg ville med i Design Team på Card and Scrap udfordringsbloggen.
Endnu en grund til at fejre :) så jeg trak en vinder af disse organzablomster og chipboard tags
og det blev:

Så synes jeg jo også at Jer der virkelig har været søde til at kommentere skulle have en ekstra chance, så jeg tog alle der har lagt mere end 15 kommentarer gennem måneden og trak denne pakke Prima blomster ud.
Og den går til Nedergaard.

Stort Tillykke til alle vindere. Vil I maile mig Jeres adresse på: pabst1@bbsyd.dk
så sender jeg gevinsterne afsted til Jer først i næste uge.
Hvis jeg ikke har hørt fra Jer senest tirsdag middag trækkes der en ny vinder. Og selvom I ved jeg måske allerede har Jeres adresser - så skriv lige alligevel - så er reglerne ens for alle.

Næste gang jeg får lyst til at trække kommentargevinster tror jeg ikke jeg vil advare om det på forhånd - hihi.
Rigtig god weekend til Jer alle.
Knus herfra.

16 kommentarer:

  1. Hold nu op en stak gevinster... du må da virkelig være i gavehumør ;) Men det har nu også været en dejlig måned for dig ;)

    SvarSlet
  2. Hold da op et gavehumør. Tak for gevinst til mig midt i gaveregnen, det var vel nok en dejlig overraskelse. Sender fluks min adr. til dig :)

    Og TAK for de søde ord på min blog de sidste par dage...

    SvarSlet
  3. Hold da op jo længere jeg kom ned i indlægget håbede jeg da på at være en af de heldige:-) supert sikke en masse du kan glæde.
    Anja

    SvarSlet
  4. Det må da siges at du vist er i gavehumør... og STORT tillykke til alle vinderne... har nu ikk kommenteret mere end jeg plejer og sådan har jeg det bedst... hi hi... Go 3 dec...

    SvarSlet
  5. FANTASTISK, fik et helt sug i maven da jeg så mit navn. Tænk jeg har vundet den lækre præmie. Måske er jeg og så heldig i lotto i aften, så vi kan få en scrapbutik mere hihi. Skriver lige en mail med min adresse og en opskrift. Tillykke til alle os heldige vindere. kh 10na

    SvarSlet
  6. Sikke da en gaveregn - og sikke mange heldige vindere. Helt vildt, men du har sandelig også noget at fejre.
    Gad vide om det sidste var en trussel ??? hæhæ.
    God lørdag til dig.

    SvarSlet
  7. Så godt at din vovse har det bedre igen. Og tusinde tak for de fine blomster, dem vil jeg glæde mig til.
    Min mail kan du jo se på vores kontor ;-)
    god weekend

    SvarSlet
  8. stort tillykke til alle vindere...sikket et gavehumør du har været i pip.. ;O)))) flot flot

    SvarSlet
  9. Lækker gaveregn - og tillykke til de heldige vindere :)

    Rigtig god weekend :)

    SvarSlet
  10. Altså... man kunne tro man var gået forkert og var landet på JULEMANDENS BLOG..(ti-hi) =0)
    Sikken en gaveregn... og jeg skal jo ikke klage med May Britts fine gave stående på bordet =0)
    Såååå... til lykke til alle vinderne... og go' week-end.

    SvarSlet
  11. Hold da op, sikke mange og flotte gevinster - tillykke til alle de heldige vindere!
    Godt vovse har det bedre, for det andet er da ikke til at være tjent med.
    Fortsat go' weekend.

    SvarSlet
  12. Hvor har du del mange flotte premier ud, der er mange glade scrappiger/damer her inde i dag.
    Jeg tænkte at hvis du søgte julemandens stilling bliver han ked af det, får så bliver han fyret og du bliver ansat :D

    Rigtig god weekend og tillykke med alle din flotte "titler"

    Jette

    SvarSlet
  13. Jamen, jamen Pips, jeg er overvældet, du har helt ret: jeg er skidt ud af et lykkehjul, to gange lige oven i hinanden, tusind tak Dorte, jeg er både glad og taknemmelig, jeg sender min adresse her i aften, jeg har klippet og klistret med familien hele dagen, lige bortset fra da vi spiste andesteg og risalamande.
    dejligt din lille vovse har det bedre, den ligner Ebba som den ligger der, jeg skal strikke frakke til Ebba, for hun har jo ikke så meget uld aom Carlo, og det bliver snart koldt for sådan en lille hundepige. klokken er mange jeg er træt, men fasters korthus havde sendt mig en PB uden at fortælle hvor jeg havdet vundet, resten af de kommentarer jeg vil skrive bliver først i morgen. knus morkaren.

    SvarSlet
  14. Woooow så mange premierer du deler ut og jeg var en av de heldige :O)
    Tusen tusen takk.
    Klem Connie

    SvarSlet
  15. Hold da helt op. Stort tillykke til alle vinderne.

    SvarSlet
  16. Du er jo reine julenissen for tida :) Sjølv om eg ikkje vant, var det spennande å rulle nedover og nedover og nedover for å sjå om eg var ein av dei heldige.

    SvarSlet