lørdag den 3. december 2011

Tims tags of christmas...

i en Pipsk version - thihi.
Vindere af give aways er i det tidligere indlæg.
I dag har jeg ikke lavet en sk*d - andet end at trave med Tessa - og hygge i Scraprummet.
Dejligt!
Jeg har forsøgt mig med de 3 første Holtz´ske Tags of Chrismas
og det er dælensprøjtemig noget af en udfordring når man ikke har ret meget af det der skal bruges *GG*
Men hyggeligt har det været.

Til det første tag havde jeg faktisk kun banneret og perlerne - men jeg er ganske godt tilfreds med resultatet.

Til tag 2 havde jeg faktisk det meste - bare ikke det rigtige papir med en kristtjørn i hjørnet - så jeg fandt mine gamle perga-liners og tegnede en selv.
Og til dagens tag havde jeg absolut ingenting - men det er godtnok sjovt at finde på alternativer.
Jeg skal nu altså have fat i nogle matrialer af dem han viser i dag - for det er da en ret så FEd og genial teknik.
Er du også med på de 12 tags?

17 kommentarer:

  1. flotte aternative løsninger - jeg er også med menkan desværre ikke lave noger pga dårlig skulder,meeeen det kommer

    SvarSlet
  2. Du er bestemt god til at finde alternativer! Kanonflotte tags.
    Hvis der var to søndage i en uge ville jeg hoppe på, men jeg kan slet ikke finde tiden til alt det scrap jeg gerne vil lave... ; )
    God lørdag aften.

    SvarSlet
  3. flotte flotte tags, jeg har ikke meget viden inde for de forskellige tekninker, i nu ;)
    men jeg syntes de er super flotte som de er:)

    god weekend
    Jette

    SvarSlet
  4. Fine tags - jeg er meget imponeret over niveauet, når du mangler de fleste materialer - flot klaret.
    Må vist hellere slå et smut forbi TH-bloggen ;0)

    SvarSlet
  5. Det er ikke mig, der har fødselsdag i dag, men derfor må man gerne forkæles ;)
    Jeg synes dine tags er meget smukke.

    SvarSlet
  6. Skønne tags .. jeg skal da vist lige tjekke TH's ud også :)
    Fortsat god weekend :)

    SvarSlet
  7. Flotte tags du har lavet - og virkelig sjovt at se de forskellige løsninger på opgaven rundt på bloggene. De er forskellige afhængig af materialeudvalget.
    Og du må da ud at shoppe igen For det kan da ikke nytte, at du mangler noget..
    På gensyn.

    SvarSlet
  8. Super flotte tags du har lavet;-)
    jeg tror da jeg skal der forbi og se hvad det er hen laver:-)

    SvarSlet
  9. Alternativer eller ej... super skønnetags. Så int du har tegnet den kristtjørn på tag 2
    Ha en dejlig søndag, knuss

    SvarSlet
  10. Så tøft at du blir med på dette, Dorthe :-) Jeg syns tag'ene ble riktig flotte, alle tre !

    SvarSlet
  11. Dorte, det er sådan set ikke så vigtig om man har de rigtige matrialer når man er så kreativ som dig, du får noget smukt ud af alt du lifter. og endnu en gang tak for du trak mig i din overdådige lodtrækning, jeg tror jeg køber mig en lotto i denne uge. knus morkaren.

    SvarSlet
  12. Nydelige tagger :)
    Kos deg i adventstiden.

    Klem Connie

    SvarSlet
  13. Sikken nogle skønne tags du trods alt ahr fået ud af det. Ja man må være opfindsom, når nu man ikke lige har et Tim Holtz lager i baghaven ,men det er jo også det jeg synes er sjovt.

    SvarSlet
  14. Super flotte juletags du har lavet. Skønne kreative løsninger du har fundet på, når du nu ikke har hele TH lager.
    Du må nyde din 2.søndag i advent.:)

    SvarSlet
  15. Det ser da hammer godt ud det du får lavet. Jeg er ikke lige med i de 12 tags for jeg synes jeg har lidt meget at se til for tiden så det bliver ikke til så meget scrap eller også er det fordi jeg dovner for meget. Gid jeg havde din scrap entusiasme! :)

    SvarSlet
  16. Rigtig flotte tags du har lavet.

    SvarSlet
  17. Super lækre alternativer du har lavet : )
    Super flotte.

    SvarSlet