tirsdag den 20. december 2011

Til mig fra mig :) :)

Det er altid rart at få gaver fra nogen der virkelig ved hvad man ønsker sig - hæhæhæh...
I går kom den særdeles rare hr. Postmand forbi med denne pakkefuld til mig (fra mig). 
Jeg har dog ikke haft tid til at åbne den før i dag - men hvad gør det.
Nu er det jo så godtnok mest juledims - men det kan nok bruges næste år også :) Og kogledien kan man bruge til at lave fantastiske roser med har jeg set.
Og Og Og .... det hele er MEGET nødvendige ting - som man ikke kan leve uden - *host*
Har du givet dig en julegave? *G*
Knus herfra.

24 kommentarer:

  1. Hold da op hvor var det sødt af dig at gi dig så god en julegave ;) Mange lækre ting, som jeg godt nok også godt kunne komme i tanke om at gi mig selv engang LOL

    SvarSlet
  2. Rigtig rigtig lækre gaver du har købt til dig selv. Det er jo ALTID nødvendige ting når det er til scrap. :-))

    SvarSlet
  3. Dejligt. Hvad er det der distress stain?

    SvarSlet
  4. Lækre ting du har fået i gave... af dig =D Det kan jo let holde sig til næste juleudfordring, du støder på =D
    KH Lonnie

    SvarSlet
  5. Jeg synes du har været RIGTIG sød ved dig selv! :p..det skal man osse være somme tider, og det var da godt nok nogen dejlige sager du har fået ind ad døren :)
    Nix jeg har ikke givet mig selv julegave ...endnu - det må vente til der bliver januarudsalg - så ka' jeg få nowed mere for pengene :D

    SvarSlet
  6. Ej, hvor er du bare go' ved dig selv - så dejlig en gave kunne enhver da ønske sig.
    Jeg er spændt på at se dine roser med kogledien. Og du kunne jo også lige fortælle, om de distress julefarver er et must have ;0)

    SvarSlet
  7. Uha uha uha! Jeg kender godt til flere af de ting, for dem har jeg også købt til mig selv i gave!! Hihi! Hvor har du købt disse skønne ting henne, for der er da lidt, som jeg godt kunne bruge på min ønskeseddel til senere! F.eks. den kogle die og så ser det jo lidt finurligt ud det i højre hjørne, de runde dimser, hvad er det?
    Og så under dine Distress ink's ligger der noget som ligner mini distress inks, er det bare et billede eller?
    Og hvad hedder den lækre die i bunden af billedet og det der står note book på, er det bare en note book eller! Ja, undskyld alle spørgsmålene, men er blevet lidt forelsket i nogle af de ting! :o)

    Knus Mie

    SvarSlet
  8. Det siger jeg også Pips, hvis man vil have nogle gode gaver må nan købe dem selv. og ja jeg får også gaver af mig selv, bare sådan over hele året. knus morkaren.

    SvarSlet
  9. Vilken underbar julklapp, kunde inte gjort det bättre själv. Så sant köper man bästa saken själv. Men visst är det kul om man oväntat får precis det man önskar.
    Jag ska med köpa mig en klapp nu snart en Martha Stewart punch. En som jag velat ha länge.
    Kram Kram Marina

    SvarSlet
  10. Ih, hvor lækker en gave du har købt til dig selv :)
    Jeg har vist købt rigelig mange gaver til mig selv denne jul - i dag 2 sæt dies, som også bar er et must, nu hvor jeg endelig har købt mig en big shot :)
    God fornøjelse med godterne :)

    SvarSlet
  11. Øj en lækker pakke - du ligner en der skal til at lave alle tagsne fra Tim Holtz ;)

    SvarSlet
  12. nøj en lækker gave du har givet dig selv, jeg kunne da godt lide at vide hvor du har handlet, de distress ink i vinterfarverne er da speciel interessant. måske er et bare mig, men jeg syntes ikke jeg har set dem særlig tit.
    Jeg når ikke at give mig selv en gave her i december, men man kan da altid overveje en januargave..... med ting som man ikke kan leve uden...

    SvarSlet
  13. Altid dejligt med noget man ikke kan leve foruden... hi hi.... er hvem er bedre til at vide det end en selv... lækker gave bestemt..

    SvarSlet
  14. Super lækker gave til dig fra dig;-). Jeg har også bestilt lidt hos Kreative Fornemmelser og lidt Seam Binding ribbon fra Wild Orchid Craft. Bliver så skønt:-)
    Ha en fin aften

    SvarSlet
  15. Jeg troede ellers kun det var de søde børn, der fik julegaver hihi.
    Hvor har du handlet, de TH reindeer stempler er jeg også helt vilde med. Fortsat god forjul til dig. Kh 10na - der ikke har købt julegave til sig selv, men vundet dem hihi

    SvarSlet
  16. Hvor du bare sød ved dig selv tihi... Sådan engang forkælelse dejligt : )
    Lækre ting, kan du mon vente helt til næste jul med at bruge det : )

    SvarSlet
  17. Sikken en dejlig gave du har givet dig selv og der er helt klart flere must have ting i, kan jeg se ;O)

    SvarSlet
  18. Ja, man skal være god ved sig - og det har du sandelig også været. Herligt. Sikke dejlige ting.
    Ja, jeg har givet mig selv et scraprum med et hus udenom.....hæhæ. Så der kan vist ikke blive til scrapting også. Men det varer desværre lidt tid, inden jeg får scraprummet.

    SvarSlet
  19. Du er godt nok god til at købe gaver til dig selv. Lækre sager ALLESAMMEN!
    Jeps, jeg kan også godt finde ud af at købe julegaver til mig selv ; )
    Jeg får nemlig ingen juleaften. Vi giver ikke gaver til voksne over 18.

    SvarSlet
  20. Sikke en lækker julegave til dig selv!! Det er lige alt det jeg selv går og overvejer!! Jeg har ikke købt til mig selv, men det regner jeg med at gøre i januar - når der kommer udsalg hihi :-)

    SvarSlet
  21. Så skønne ting du har fået i "gave".
    jeg tror ikke jeg har købt min gave til mig fra mig endnu;-)
    Måske kan det nåes??
    Fik du bagt kagerne?? er så spændt

    SvarSlet
  22. Jamen... det er altså rart at få pakker som MED GARANTI ikke skal byttes (fnis)...
    Og stor forståelse får man vist i dette forum for din handling ;o)
    Lækre sager... glæder mig til at se roser...!!! af kogler!!!
    tihi

    SvarSlet
  23. Nej, det var dog nogle lækre sager... Hender der har købt dem, må gerne købe gave til mig ;) I år har jeg faktisk ikke købt noget til mig selv... Synes heller ikke der er noget jeg lige står og mangler nu ;)

    SvarSlet