lørdag den 10. december 2011

Tag 9 og 10

Ligeså lidt jeg brød mig om tag´et forleden dag - ligeså vild er jeg med de sidste 2 dages tags - de er SÅ fine.
Og hvor har jeg hygget mig med at lave dem.
Lysestagen er simpelthen så fin - og nu fik jeg afprøvet min die (hihi)
Her er mit niende tag af de 12 ... tror sgi jeg når alle 12 i år :)
 Den "overføringsteknik" man skulle bruge til dagens nisserbilleder er så nem at arbejde med - og resultatet er fedt! Jeg er vild med tagét fra i dag - og her er mit resultat..
Rigtig god Weekend til Jer.
Knus.

14 kommentarer:

  1. Beautiful! Love them both :)

    SvarSlet
  2. Skønne tags (igen) super Pips godt gået, er da sikker på at du når dem alle 12 : )
    Fedt at se, hvor forskellige i laver dem.
    Rigtig god lørdag her den. 10 dec

    SvarSlet
  3. Super skønne begge tags... og go weekend..

    SvarSlet
  4. Hvor er de fede begge to!!!

    Det du sej til :)
    og skønt lys!!

    SvarSlet
  5. Super flotte tags, selvfølgelig når du det !!

    SvarSlet
  6. To rigtig smukke tags, og Pips jeg har modtaget min gevinst i dag, tusind tak for de fine små "sikkerhedsnåle" sådan nogle havde jeg ikke i forvejen. knus morkaren.

    SvarSlet
  7. Lækre tags !! Rigtig god weekend :)

    Knus Jytte :)

    SvarSlet
  8. Flotte tags. Forskellige men rigtig flotte begge to.

    SvarSlet
  9. Fine tags og sejt at du når at være med på dem alle. Det havde jeg også en ambition om, for et par år siden, men det holdt aldrig stik ;)

    SvarSlet
  10. Mega flotte tags Pips, jeg tror på at du når alle 12 tags =D Selvfølgelig
    KH lonol/Lonnie

    SvarSlet
  11. Begge tags er flotte - og det lyder altså som et spændende projekt at lave dem.
    Må huske det til næste år....
    God søndag til dig.

    SvarSlet
  12. Hvor er de skønne og forskellige: Har været over og se teknikken med den gamle nisse... ser spændende ud.
    Ha en dejlig 3.adventssøndag

    SvarSlet
  13. Så flotte tags!
    Flott med alle de teknikker han viser oss.
    Ha en fortsatt fin førjulstid.
    Klem Anne

    SvarSlet