onsdag den 7. december 2011

Tag 6 og 7 - og en ny vinder af den ene præmie.

Jeg havde først lavet et tag der mere lignede det på Tim Holtz bloggen - men .....
Det passede slet ikke til mig *G* - så det herpede jeg ud - og så "oversatte" jeg til Pipsk.
Og nu ser det sådan ud - og jeg fik alligevel prøvet teknikken med metal-tape. Fed teknik faktisk.
 Tag´et i dag er så meget mere mig. Jeg havde bare ikke noget af det jeg skulle bruge - hihi... udover glassine stash papir. Men her er alligevel min fortolkning.
Til alle Jer der vandt her forleden. Jeg har IKKE afsendt endnu - for jeg har afventet at høre fra den sidste vinder. Det har jeg ikke gjort - så jeg har trukket en ny.
---
Og den nye vinder er:

Rafn´s hjørne/Elsebeth
hvad du har vundet siger jeg ikke *GG* - men jeg afsender til Jer alle så snart jeg har adressen.
Så smid mig lige en mail (mailen står i indlægget fra forleden)
Knus herfra.

24 kommentarer:

  1. Super flotte fortolkninger af Tims tags - kan godt lide dem på den "pipske"-måde. ;o)

    SvarSlet
  2. "Pipsk" - sq da det fedeste ord *G*...og jeg kan godt' li at du fortolker TH på din helt egen måde, det bliver tags'ne bestemt ikke ringere af - tværtimod..de er rigtig skønne :)

    SvarSlet
  3. Lækre tags og tillykke til den nye vinder...

    SvarSlet
  4. Rigtig lækre tags du har lavet.

    SvarSlet
  5. Jeg kan også bedst lide den Pipske, for den har jo din personlighed, og det er det vi vil have frem. og til Elsebeth, se så og få sendt din addresse til Pips.
    knus morkaren.

    SvarSlet
  6. Oiii, de er da lækre, dine tags :)
    Jeg kan også godt li', at det Pipske skinner igennem :)

    Knud Jytte :)

    SvarSlet
  7. Flotte tags!! Dejligt du "oversætter" til din stil!

    SvarSlet
  8. Jøsses, har jeg vundet? jubiiii - ja, jeg skal nok skynde mig at sende min adr. MorKaren!
    Jeg vil nu også lige sige, at din stil ikke står tilbage for TH - superflotte tags.

    SvarSlet
  9. Det er rart at få tips og ideer, men man skal lave det på sin egen måde... og det har du gjort så flot med dine to tags. Fandt du det du søgte på din nye brugerflade
    God eftermiddag, knuss

    SvarSlet
  10. Hej Pips.
    Håber du har fået min adresse på mail.
    Flott flotte tags. Kan du ikke linke til hans side med 12 days of tags?

    SvarSlet
  11. Vet du, Dorthe, jeg likte nok din tag bedre enn originalen.. Det ble litt for mange farger etter min smak, men din tag = riktig flott !

    Så bra at du fikk tak i metalltape, visst er det gøy å leke med :-)

    Flott den andre tag'en din også :-)

    SvarSlet
  12. Hvor blev den da fin, kan bedre lide din !!!

    SvarSlet
  13. De er virkelig blevet flotte. Jeg må prøve det metalhalløj, det er virkelig cool.

    SvarSlet
  14. Beautiful tags and lovely interpretations.

    SvarSlet
  15. Rigtig flotte tags. Gid det var mig der kunne lave alt det. Har ikke så meget at gøre med endnu, men det kommer nok. :D

    SvarSlet
  16. Super flotte tags:o). Jeg kan meget bedre lide den pipsk fortolkning end TH's.

    SvarSlet
  17. Skønne Pips fortolkninger af hans tag. Ja gårdagens tag faldt heller ikke helt i min smag, men det er en fed teknik

    SvarSlet
  18. Skønne tags, du har lavet,og de er helt klart i Pips stilen : )
    Rigtig god 7 dec

    SvarSlet
  19. Jeg har ikke styr på de forskellige "stil" jeg syntes bare det er nogle flotte tags:)

    SvarSlet
  20. Beautiful Lady....I am now a follower....So inspirational....

    SvarSlet