søndag den 11. december 2011

Sort/Hvidt

Det er farverne man skal bruge til sit bidrag til denne uges udfordring hos Sketchy colors.
Det er 2 farver jeg rigtig godt kan lide at arbejde med - og mit bidrag kom til at se sådan ud:
Den lille hvide engel købte jeg i Netto forleden dag - BILLIGT! :) Der var 6 stk i en pose til 8 kr.
Det ene stempel har jeg fået af søde Annette (aka) - det andet er fra Panduro. Den fine die cut vandt jeg til pakkeleg forleden aften - blonden er fra Ebay og blomsterne er dels hjemmelavede og dels fra WO.
Det var så vist også nok julekort fra mig i dag - hihi.
Tak for alle jeres søde kommentarer.
Knus

11 kommentarer:

  1. Lidt anderledes, men vældig sødt julekort i sort og hvidt. Blonden er sååååå skøn.

    Knus Jytte :)

    SvarSlet
  2. rigtigt fint julekort sort og hvidt kan jo sagtens gå..sød lille engel, dem må jeg da lige kikke efter

    SvarSlet
  3. Et sødt og lidt anderledes julekort. Dejligt at se et kort med dansk tekst på. Det kan jeg bedst lide. Synes vi skriver og taler for meget engelsk, men meget findes jo kun med det sååå. Det kan jo være nødvendigt;o)

    SvarSlet
  4. Fint julekort, og sjovt at bruge sort/hvid : )
    Mht din lille kommentar på min blog ; ) næ nej han har selv købt, han lytter bare rigtig godt efter når jeg siger noget tihi...
    Rigtig god aften

    SvarSlet
  5. Endnu et smukt kort fra dig, i farver jeg nok ville være betænkelig ved, men du klare det hele, og den lille engle er så sød, jeg må i netto, tak for dine søde kommentarer hos mig. knus morkaren.

    SvarSlet
  6. Lækker kort... så fin med englen og blomsterne sammen.
    Ha en fin dag, knuss

    SvarSlet
  7. Rigtig fint kort. Englen er bare rigtig sød.

    SvarSlet
  8. Super fint kort. Præmien er vel ankommet og den var LÆKKER - 1000 tak, jeg glæder mig til at bruge den. Håber du får en god uge.
    Kh 10na

    SvarSlet
  9. Det er da et sødt kort i lidt anderledes julefarver...
    Englen er rigtig fin.
    God ny uge...

    SvarSlet
  10. Utroligt flot og meget julet kort - trods farven.
    God mandag til fra søde Annette.....hihi.

    SvarSlet
  11. Wow! Dette var virkelig lekkert!
    Stilig oppsett og flott pyntet.
    Takk for at du deltar hos SC denne uken.
    klem Anne

    SvarSlet