søndag den 4. december 2011

Sketchy Colors #96 og Riddersholm udfordringer.

Her har jeg til det første kort, der er til udfordring #96 hos Sketchy colors, brugt de fantastiske papirer fra Inkido, så har jeg brugt metalhjørner fra Panduro, metal snefnug fra Qxl, en gammel flakon fra et loppemarked, bær fra Fakta og blomster fra WildOrchid.
Det er denne gang en skitse man skal følge - og mit bidrag kom til at se sådan ud.

Og en anden skitse er der hos Riddersholm. Dertil har jeg brugt Riddersholms lækre papirer, lidt hessian der var omkring et juletræ, 2 forskellige blonder, 1 nål fra Føtex, en sløjfe og blomster fra WO igen. Motivet er også fra Riddersholm.

Håber I har haft en herlig 2. Søndag i Advent - og ønsker Jer en dejlig aften.
Min Adventsgave i dag var fra Rysse - og WAUW en masse lækkerier der var i den.
Knus herfra

16 kommentarer:

  1. Ih, hvor lækre kort .. og ja, min pakke fra Rysse var også rigtig skøn :)

    Fortsat god søndag.

    Knus Jytte :)

    SvarSlet
  2. Nej for nogle søde kort, især det første minde om min barndom (i det forige århundered)da min mor lærte mig at bede aftenbøn, jeg havde samme frisure. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  3. Som altid et par flotte kort du har lavet, og med en masse fine ting på.
    Fortsat god søndag.

    SvarSlet
  4. Skønne kort du har lagt ud idag - og rigtig dejlige kreative fortolkninger du viste af TH tags'ene igår. Jeg er ikke med på at lave dem, men nyder at følge med i dem hvert år.
    God søndags hilsen

    SvarSlet
  5. Wauw, hvor er det flot det første. Virkeligt smukt.
    Ja, det sidste er også flot!

    SvarSlet
  6. Super flotte kort især det første er bare så flot : )

    Ang dit svar på min blog, det er jeg da ked af hvis du slet ikke kommer på besøg resten af dec Pips. Er nu sikker på at folk har puttet forskellig ting i vores pakker, ihvertfald meget, mine er totalt forskellige fra person til person.
    "Højtaler" næ nej den er kun mine ting jeg kan høre, den gør jo kun hvad den får besked på : )
    Så den begynder heller ikke at spille min datters musik, hvilket jeg er ret glad for tihi....

    SvarSlet
  7. Hvor er de fine. Jeg er især vild med det første.
    Og måske skal man opleve at komme til Billundscrap ....engang. Hvem ved. Det kunne være så fedt. Og Karin skal køre mig.....hæhæ.

    SvarSlet
  8. Skønne kort. Især det første er helt vidunderligt piget :)

    SvarSlet
  9. Sikke flotte kort...jeg har også nogle flakoner liggende, men jeg kan simpelthen ikke få mig selv til at bruge dem...de er bare så flotte, men det kan de jo også være på et scrapprojekt ;-)

    SvarSlet
  10. To skønne kort... så flot brug af flakonen.
    God mandag, knuss

    SvarSlet
  11. Virkelige smukke kort :)
    God mandag

    SvarSlet
  12. Wauv nogle flotte kort. Sjov detalje med hessianen. Det er så hyggeligt med kalendergaver.

    SvarSlet
  13. Åå så flotte kort du har laget med mange fine detaljer!
    Takk for at du deltar hos SC denne uken.
    Klem Anne

    SvarSlet