fredag den 30. december 2011

"Scrapstinenser"

Det er ved at være længe siden jeg har haft tid at scrappe, men i aften satte jeg mig ved scrapbordet og fik lavet årets sidste layout. Jeg var nødt til at scrappe *GG* - jeg havde scrapstinenser!! 
---
Papirerne er fra Glitz

 De store bogstaver er fra October afternoon og de små er fra Jenni Bowlin.

 Fuglene har jeg klippet ud af et ark fra en pakke "Glitz" paper layers.

 Blomsterne aner jeg ikke hvor er fra - men de fantastiske bregneblade er fra Dusty Attic, jeg har valgt at bruge dem som de er i pakken - denne gang :)

 Swirlen er fra My mind Eye "lost and found" - jeg har sat et par små roser på.

 Og lygtepælen er en Rub-ons fra Kaisercraft, blonden er fra anjashobby.
I morgen skal jeg bage kransekage - jeg skulle egentlig have bagt i dag - men besluttede mig for at vente til i morgen - da jeg bedst kan lide alt er så friskt som muligt - det gælder også kransekage *GG*
Har godtnok aldrig bagt kransekage før - men hvor svært kan det være?
Ja Ja.... det finder jeg jo ud af i morgen *G*
Hermed vil jeg ønske Jer alle et Fabelagtigt, Fantastisk, Forrygende, Lykkebringende og Kreativt Godt Nytår
Tusind Tak for alle Jeres søde, drillende, positive, opmuntrende og ikke mindst glædesbringende og varmende kommentarer i løbet af året der gik. Jeg glæder mig til endnu et hyggeligt og fantastisk blogår sammen med Jer allesammen i 2012.
Kæmpe Nytårskram fra mig.

17 kommentarer:

  1. Smukt LO med dejlige farver og som altid fine detaljer.

    Glæder mig til at se, hvad du fremtryller i 2012.

    Rigtig godt nytår.

    Knus Jytte :)

    SvarSlet
  2. Fantastisk flot LO - men det er de jo altid ;-) Og jeg har endda kun fulgt dig i et pat mdr :-) Selv rigtig godt nytår.

    SvarSlet
  3. Super flot layout med en skøn anderledes opsætning.
    Godt nytår til dig også.

    SvarSlet
  4. Som altid har du fået lavet et meget smukt LO.
    Godt nytår til dig også

    SvarSlet
  5. Flot LO - som altid med mange fine detaljer.
    Jeg vil også gerne ønske dig et godt og lykkebringende nytår.
    Husk nu beskyttelsesbrillerne når du skal futte alt dit nytårskrudt af ;0)

    SvarSlet
  6. Flot Layout du har lavet skønne detaljer du har med : )

    Rigtig godt nytår og held og lykke med kransekagen ; )

    SvarSlet
  7. Flot, flot LO, du får altid puttet en masse uventet pynt ind, så man sidder og småmåber. jeg glæder mig også til forsat bloghygge med dig og alle de andre søde scrapper i blogland, godt nytår, knus morkaren.

    SvarSlet
  8. Som altid smukt layout, med fine detaljer. Held og lykke med kransekagerne. Jeg glæder mig, til at følge dig, i 2012.
    Godt nytår KH Lonnie

    SvarSlet
  9. Du ønskes også et godt og lykkebringende nytår og jeps det kan godt være svært at lave kransekage hvis ikke marcipanen skal fyldes med en masse flormelis skulle jeg lige hilse og sige fra mig der har prøvet det et par gange
    knus fra Pia

    SvarSlet
  10. Lækre ting du har lavet ..
    kan super godt li den lampe, den er fin
    Godt nytår til dig og dem du holder af..

    Knus fra Hanneby

    SvarSlet
  11. Smukt layout og med så mange pyntedimser igen. Lækkert.
    Ærgerligt du ikke lige kan låne mine kransekageforme. Men mindre kan jo gøre det. Jeg har bagt mange, mange kransekager og gør som vores bager altid gør: Fryser dem ned først - og så er den klar til at spise bagefter. Så bare gå i gang.

    Selv tak for både kommentarer og drillerier og ikke mindst møder IRL i 2011. Håber på en gentagelse af det hele i 2012.
    Rigtig godt nytår til dig fra os 2 gamle her - og garanteret også fra den unge, der sover nu.

    SvarSlet
  12. Super lækkert Lo... så flot med lygtepælen blomster. Vejen ser mig noget bekendt ud;-)
    Lyder lækkert med hjemmebagte kransekager.
    Ønsker dig og din familie et rigtigt godt nytår, knus

    SvarSlet
  13. Super lækkert LO og held og lykke med kransekagebagning... er ikk så svært... Godt nytår til dig og dine..

    SvarSlet
  14. SÅ fint LO.. fantastisk effekt med de fugle på kanten af papiret...
    God fornøjelse med kagerne...
    OG GODT NYTÅR...
    Det var hyggeligt at møde dig IRL til scrap i Billund. ;o)
    Knus

    SvarSlet
  15. Glæder mig til at se, hvad du finder på at lave i 2012 !! Rigtig godt nytår til jer 2... Knus Marlene

    SvarSlet
  16. Rigtig smukt layout.
    Godt nytår til dig og dine. Tak for inspirationen i året der er gået.

    SvarSlet
  17. Et rigtig flot LO. Kanon opsætning af papiret.
    Held og lykke med kransekagen
    Ønsker dig og din familie et lykkebringende nytår. På gensyn i 2012

    SvarSlet