søndag den 18. december 2011

Mosters Nuttegris

det var han ihvertfald da han var lille. hehe.
Mine nevø Andreas har et stykke tid brokket sig over at jeg ikke har lavet et LO med ham, for jeg har jo lavet med hans søstre. Det har jeg så rådet bod på nu. Her er han... flot ung mand ikk? Han skal konfirmeres her til forår - og gæt hvem der skal lave indbydelser m.m. - *GG*
Jeg har brugt papirer fra serien "Förgät Mig Ej" fra Pion. Uhmmm...... dejlige farver.
 Grenen er fra Dusty Attic (me like), jeg har farvet den med Glimmer glam og sat lidt rhinstene på.
 Sommerfuglene er klippet ud af et Pion ark og har fået lidt stickles. Bladrankerne er lavet med en Cheery Lynn die.
 Rammen jeg har brugt er en rest fra Minialbum kurset hos Majer. Der brugte vi det ene hjørne og fuglen der sad der, men jeg nænnede ikke at ødelægge resten - og nu er den brugt. :) De små metalhjørner er fra WildOrchid. Papiret bag billedet er Tim Holtz - det passede lige i farve. Bogstaverne er Thickers jeg har vundet på TSC.
 Den store lækre blomst er fra Petaloo - de små hvide er gamle 3D foam stickers, stakittet er også fra Dusty Attic, det har fået en gang gesso.
 Bogstaverne er fra Glitz
Hvor var det herligt at lave lidt der ikke var med juledims og julepapirer, og i skønne forårsfarver.

Selvom jeg har brugt Pion papirer er Loét ikke lavet til ansøgningen. Jeg har skudt en afsted - men troen på jeg bliver mellem de udvalgte er nu meget lille *GG*. De Designere de har er knalddygtige - og der skal godtnok noget til at hamle op med dem.
Men nå - jeg SKULLE bare søge - så det har jeg gjort.
Håber I får en fantastisk søndag.
Knus.

20 kommentarer:

  1. Fantastisk flot LO, jeg er vild med alle de skønne detaljer og den dejlige forårsstemning.
    Spændende om du kommer ind hos Pion, det kunne nu være lidt sjovt, hvis du gjorde.
    Fortsat god søndag.

    PS Den die jeg havde brugt i går er fra Spellbinder og er fra det sæt der hedder Ironwork Motifs.

    SvarSlet
  2. Wow sikke et flot Lo. Lækre farver.
    God søndag.

    SvarSlet
  3. heh heh ja vi kan ski ik ha de brokker sig ungerne..griner..
    super flot LO mange skønne detaljer..hav nu en dejlig søndag

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare et skønt LO. Smukt! Og hvor er jeg misundelig... Savner at lave noget, når jeg ser dit dejlige arbejde. Se Dét var da et kompliment! ;) Dejlig søndag i advent... Knus

    SvarSlet
  5. Super flot LO, med mange flotte detaljer. Held og lykke dysten, jeg hepper på dig. Kh 10na

    SvarSlet
  6. Helt utrolig flot Lo... blir slet ikk træt af at kikke på og finde nye detaljer.. smukt...

    SvarSlet
  7. Fantastisk flot layout fyldt med smukke detaljer. Glædelig 4 advent

    SvarSlet
  8. Super flot lay out med lækre detaljer, jeg er vild med grenen :o)
    Jeg skal nok krydse fingre for din ansøgning. Forsat god søndag

    SvarSlet
  9. Super lækkert Lo, men så mange detaljer : ) nu må han da blive tilfreds : ) dejligt at du får lov at lave indbydelserne til hans konfirmation ; )

    Held og lykke med ansøgningen ; )

    Rigtig god 4 advent

    SvarSlet
  10. Superflot lo igen med alle dine fine detaljer. De sommerfugle har jeg et par stk tilbage af, og dem passer jeg lige på.
    Hils mosters nuttegris og sig han er en flot fyr. Hvis du tør...hæhæ.
    God søndag.

    SvarSlet
  11. Ja, mosters nuttegris er en dejlig ung mand, og dit LO med nuttegrisen er skønt, det gir en fin virkning med de "glimmerstene" på bladene, og Pips det er ikke et spørgsmål om du kommer ind eller ej, for det gør du sku, ellers vil de ikke deres eget vel.
    knus morkaren.

    SvarSlet
  12. Hold da helt op hvor er det super flot, total vild med detaljer. Wow

    SvarSlet
  13. Hvor er det bare fantastisk smukt!!!!
    Der er så mange flotte og fede detaljer og smukke farver..
    og FANTASTISK billed :)

    Glædelig 4 advent :)

    SvarSlet
  14. Virkelig et flot LO:-)

    Du spurgte på min blog om kagerne kan bages med mandler???
    prøv da, den store forskel er der vel ikke

    SvarSlet
  15. Rigtig smukt LO med en masse lækre detaljer!
    Krydser fingre for din ansøgning!!

    SvarSlet
  16. fantastisk smukt lo og i skønne farver

    SvarSlet
  17. Smukt layout du har lavet - men det sku' det jo osse være til sårn en nice ung fyr ;)

    SvarSlet
  18. Sikke et utroligt smukt LO du har laver til din nevø. Skønne farver og detaljer.
    Held og lykke med dysten. :)
    Rigtig dejlig 19. December

    SvarSlet
  19. Jeg er vild med dit lo det er så flot! Vil lige ønske dig Rigtig glædelig jul! og godt nytår selvfølgelig!

    SvarSlet
  20. Super flot layout - vild med de mange detaljer.

    SvarSlet