torsdag den 1. december 2011

Mit første DT bidrag til CardandScrap.

For 2 dage siden blev jeg spurgt om jeg kunne tænke mig at være med i Design Teamet på udfordringsbloggen Card and Scrap. Det takkede jeg, glad og stolt, ja til - og så skal jeg love for tingene gik stærkt.

I dag er der lagt en ny udfordring ud på Card and Scrap bloggen og jeg har leveret mit første DT bidrag.

Denne gang er temaet: ENGLE

Du bestemmer selv hvad du laver - der skal bare været noget med engle.

Mit bidrag ser sådan her ud:


I dag er det d. 1. December og dermed er min tid som Gæstedesigner hos Anjashobby forbi. Det var hyggeligt og udfordrende at lege med matrialerne Anja sendte mig, og jeg nød måneden som Gæstedesigner. Så TAK til Anja fordi jeg fik lov at lege med de lækre ting.

---

Og så har jeg jo en Give away jeg skal have udtrukket. Men først skal jeg have styr på de mange kommentarer jeg har fået gennem November måned. Men jeg lover at den bliver udtrukket en af de nærmeste dage.

Hav en skøn dag.

Glade Decemberkram herfra.

27 kommentarer:

  1. Smukt kort med englene.
    Og du har da snart fast arbejde som scrapper...hihi.
    God 1. december.

    SvarSlet
  2. Tillykke med dit nye DT job.
    Flot kort, du har lavet.
    God 1. december til dig.

    SvarSlet
  3. Super sødt kort og tillykke med det nye DT job...

    Go 1 dec..

    SvarSlet
  4. Super flot kort :0)
    tillykke med dit nye DT job

    SvarSlet
  5. Dette var jammen et nydelig englekort, og skal si du kom fort inni gamet;) Liker veldig godt alle de samlede detaljene rundt og bak englebildet ditt og den hjertediesen/punchen du har brukt rundt bildet. Sløyfen er prikken over i'en. Skal bli spennende å jobbe sammen med deg. Klem Bettina

    SvarSlet
  6. Tillykke med dit nye "job".... Glæder mig til at se hvad du får lavet :-) glædelig 1 december

    SvarSlet
  7. Rigtig smukt julekort.
    Og tillykke med DT jobbet.

    SvarSlet
  8. Det var et fint julekort... det hessian er et godt mix til det hvide papir med engle...
    Til lykke med DT jobbet... spændende...

    SvarSlet
  9. Velkommen til os :-) bliver hyggeligt at jobbe med dig. Og sikke et smukt bidrag du allerede har nået
    Knus, Lissy

    SvarSlet
  10. Tillykke med dit nye hverv - du ligger godt ud, med så flot et kort.
    Glæder mig til at følge dig her i december - på gensyn i morgen.

    SvarSlet
  11. Stort tillykke med dit DT job, fedt .... : )

    Super sødt julekort , og glædelig 1 dec ; )

    SvarSlet
  12. Tillykke med dit DT Job. Er vild med dit englekort. Glædelig 1. dec. herfra :D

    SvarSlet
  13. Stort tillykke Pips, jeg tror heller jeg skulle ønske DT tillykke med at da de fik dig i deres stald, det er et yndigt kort du lægger ud med, og god 1. december til dig fra morkaren.

    SvarSlet
  14. super sødt englekort søde detaljer

    SvarSlet
  15. Tillykke med det nye DT job. Super fint julekort med engle.

    SvarSlet
  16. Tillykke med dit DT job, super sejt:-)
    Det er et lækkert kort du har lavet, måske skulle man prøve lykken??

    God 1. december

    SvarSlet
  17. Sikke sødt julekort. Jeg har tidligere lavet en del vintagekort og måske skulle jeg kaste mig over det igen ;-) Jeg er specielt vild med den Spellbinder die du har brugt!! Endnu et nyt scrapbehov er dukket op :-)

    SvarSlet
  18. Tillykke med DT-jobbet og DEJLIGT at have dig med på Card and Scrap teamet. Smukt kort du lægger ud med trods meget kort frist :)

    Knus Jytte

    SvarSlet
  19. Gratulerer med ny DT jobb, Dorthe. Ditt første kort dertil er riktig vakkert :-)

    SvarSlet
  20. SKØNT kort og tillykke med det nye "job".

    SvarSlet
  21. Super flot kort! Dejlige detaljer, der virkelig sætter prikken over i'et ;-).
    Stort tillykke med pladsen på design teamet:-)

    SvarSlet
  22. Sååååå super flot, og så herlig pyntet, og vi er glade for at have dig med på holdet :)
    rigtig god 1 december
    knussss

    SvarSlet
  23. Tillykke med din nye DT opgave.
    Det er et super lækkert kort du har lavet og engle motivet er bare skønt.

    SvarSlet
  24. Stort tillykke med dit nye DT job og sikken et skønt julekort. Glædelig 1 december

    SvarSlet
  25. Hei hei - og grattis med DT jobb:)

    Dette var et virkelig flott kort - helt utrolig nydelig:)

    SvarSlet
  26. Rigtig flot kort med engle.
    Stort tillykke DT job:)

    SvarSlet
  27. Lekkert englekort du har laga.
    God helg til deg :)

    SvarSlet