onsdag den 14. december 2011

Mine første nisser... og masser af TUT

ihvertfald de første nisser jeg selv købte. Er de ikke skønne? hihi.... Jeg er ihvertfald superglad for dem. De er fra Daells Varehus og købt engang sidst i halvfjerserne, og de er ovenikøbet mærket med årstal - jow jow. Jeg har faktisk fundet et tilsvarende sæt og købt til Patrick.
 De her er så til gengæld Patricks yndlingsnisser. Da han var lille gemte de sig nye steder i huset hver eneste dag *G* - de er altså meget små - så det var ikke altid nemt at finde dem. Er de ikke dejligt "grimme"? De er også blandt de første nisser jeg selv købte.
Jeg har ikke gidet lave noget scrap til i dag - men til gengæld har jeg lige opdateret mit indlæg med TUTter - så nu er der lidt nye ideer hvis det har interesse.
I finder dem HER
---
I morgen skal jeg scraphygge HELE dagen sammen med Mona (Fru Brogaard) - hun kommer med rundstykker i morgen tidlig - og så kører vi på hele dagen - Ren hygge!
Vi "ses" i blogland :)
Knus

19 kommentarer:

  1. Rigtig herlige nisser.
    Tusind tak for alle tutterne.
    Håber i får en dejlig dag imorgen.

    SvarSlet
  2. Jo, det er da herlige nisser... og så fra Daells Varehus, som faktisk var gået helt i glemmebogen hos mig;-)
    Ha en hyggelig dag i morgen

    SvarSlet
  3. Sikke mange skønne tutter... tak

    SvarSlet
  4. Super søde nisse... Og lidt hyggelig tradition du har haft med din søn. Bare det var mig der kunne have en hel scrapdag... Men det er tiden bare ikke til for tiden... For her er det "sikken trængsel og alarm" ;) Men tror alligevel jeg vil snige mig til et kort øjeblik ved bordet og få lavet et kort ;)

    SvarSlet
  5. Ih, hvor er det nogle herlige nisser - og så fra Dalle Valle, som vi kaldte det, da jeg var barn ;0)
    Tak for alle tutterne (hvis det altså hedder sådan).
    Håber klejnerne faldt i god jord i går.
    Jeg skal også ha' scrap-besøg i morgen, men først fra kl. 13 - kan du ha' en god dag.

    SvarSlet
  6. Åh de er da skønne de nisser:-) Tak for alle dine skønne tuter...Ha en super dag imorgen glæder mig til og se hvad i får lavet.
    Anja

    SvarSlet
  7. Skønne nisser, man kommer jo helt til at savne dalle valle ha ... Det er noget helt specielt de første ting man selv køber : )
    De nederste nisser er da ikke grimme, nuttede synes jeg, sjov ide at de altid stod et andet sted, gør de stadig det *G*

    Rigtig dag her d.14 dec

    SvarSlet
  8. Dejlige nisser og så med dejlige minder... lyder som en hyggedag i morgen... Go 14 december..

    SvarSlet
  9. Hvor er de bare søde de nissepar...
    Jeg glæder mig til at "studere" TUTter lidt senere...
    Rigtig god fornøjelse i morgen. Det lyder altså KANON hyggeligt =0)
    God dag...

    SvarSlet
  10. Dejlige søde nisser, de øverste har jeg da en "nissebog" om kender du ikke den? og tusind tak for "tutterne" jeg har ikke tid lige nu, men du kan være sikker på jeg kommer tilbage. knus morkaren.

    SvarSlet
  11. Øj siden med tutterne er gemt, så kommer man da ikke til at kede sig ;-)
    Tak for dem og søde nisser!

    SvarSlet
  12. De nisser er da bare søde. Og nisser skal der være fremme nu.
    Tak for tutterne. Dejligt nogen gider at organisere det.

    SvarSlet
  13. Koselige nisser.
    Da jeg var liten, - på 50-60 tallet, samlet vi på sånne som Patrics yndlingsnisser.
    Bortsett fra at de ikke hadde nisseluer, bare masse strittende hår i alle farger. Noen hadde rødt, noen blått og andre igjen hadde orange eller hvitt hår.
    Vi kalte de for lykketroll.

    SvarSlet
  14. Åh hvor er de skønne dine nisser:-)
    God aften

    SvarSlet
  15. Hvor ser det godt nok fint ud med dine nisser :)

    god aften til dig

    SvarSlet
  16. Nuttede nisser :)
    Tak for kik og tuts :)

    SvarSlet
  17. Det lyder bare hyggeligt. Dejlige nisser, så nuttede :)

    SvarSlet
  18. Nyyyyydelige nisser :O)

    Klem Connie

    SvarSlet