lørdag den 31. december 2011

Min første kransekage.

Jow Jow - så blev den skam færdig.
Jeg er lidt stolt - for jeg har ingen forme eller hvad man nu ellers bruger.
De små stykker jeg har sat rundt om er med nougat i - så er der lidt for enhver smag.
 og toppen måtte jeg lige selv lave/scrappe *G* - sådan en havde jeg glemt at købe - men pyt.
Kødnålene skal lige holde knallerterne til glasuren stivner - hihi. 
Og JA!! den står midt i mit scraprod - men det er fordi der er mest køligt i mit scraprum.

Endnu engang  G O D T       N Y T Å R  

Knus.

7 kommentarer:

  1. Hatten af for den kage. Den kan du godt være stolt af.
    Og den scrappede pynt kunne ikke købes finere.
    Mer' godt nytår herfra.

    SvarSlet
  2. Wow den er blevet flot. Jeg plejer også at lave selv, men i år har Føtex fået lov ;)

    SvarSlet
  3. Hvor er den flot Pips, det billede må du lave et festligt LO om. nytårsknus morkaren.

    SvarSlet
  4. Uha, den ser go´ ud. ;o) Vi skal også have hjemmelavet kransekage, men det er der en af singlefyrene der står for - den han lavede sidste år var nemlig helt fantastisk.

    Rigtig godt nytår.

    SvarSlet
  5. Super flot kransekage... ser lækkert ud

    Igen et rigtigt godt nytår:-)

    SvarSlet
  6. Super flot kranse kage og så er det første gang godt gået pips : )

    Rigtig godt nytår til dig og dine
    Knus

    SvarSlet