tirsdag den 27. december 2011

Min 2011 Top 10 i LOér.

2011 blev året hvor jeg startede med at lave layout. Det havde jeg jo nok aldrig troet - men da jeg besluttede at abonnere på en månedspakke bestemte jeg at en betingelse var mindst et LO af hver pakke. Og nu er jeg blevet vild med at lave dem. Det er dog kun blevet til 26 i alt tror jeg, men der kommer garanteret mange flere.
Her er min egen TOP TI i vilkårlig rækkefølge.

Fra min søsters bryllup. Her har jeg brugt de utroligt lækre Pion papirer.
 Min søde Søn i hans yngre dage. Her er der brugt Glitz papirer.
 Min flotte nevø - igen har jeg brugt Pion papirer.
 Vue udover Langør havn på Samsø - tror papiret er bagsiden af noget Riddersholm.
 Julelayout med min store nevøs søde unger. Her er også brugt Riddersholm papirer.
 Mine 2 niecer da Deres forældre blev gift (i 1996) 
 Stokroseidyl i Nordby på Samsø. Papire fra Prima.
 Min dejlige frække hund Tessa - her er det Inkido papirer.
 Min altid glade knægt! Tror det er Kaisercraft papir...?
 Skud fra Randbøl hede. Papirer fra Bo Bunny.
Når man kun har lavet 25 - 30 LO er det jo rimeligt nemt at vælge en TOP 10 - hihi. Men jeg har hygget mig med arbejdet med hvert eneste LO.
Jeg glæder mig til at se Jeres top 10 - og jeg kommer med en kort top 10 en af de næste dage.
---
Her har vi ikke lavet andet end at spise de sidste 2 dage - huuhaa - al den gode julemad. Nu er der "kun" et par store frokoster tilbage - så er det hverdag igen - *GG*
Glædelig Bagjul.
Knus.

16 kommentarer:

  1. Det er nogle super flotte og meget gennemførte LO'er du har lavet... Go bagjul..

    SvarSlet
  2. Flotte og gennemarbejdede layouts med masser af flotte detaljer - alle sammen rigtig flotte.

    SvarSlet
  3. Rigtig flotte layouts med flotte detaljer.

    SvarSlet
  4. Nogle utrolig flotte LO's. Mange lækre detaljer. Vild med den MS punch detalje du har på det øverste. Har lige fået et nyt behov...*gg*

    SvarSlet
  5. Mega flotte lay out´s. Du startede jo også sent på året, det sætter sine begrænsninger =D
    KH Lonnie

    SvarSlet
  6. Altså for en skøn Top10! :)..det var da vist godt nok du kastede dig over LO'erne ;D
    Jeg plejer osse at lave en Top10, sådan hen omkring nytår..og det gør jeg såmænd nok osse i år ;)

    SvarSlet
  7. Flot top 10!!! Især det sidste med heden er jeg meget forelsket i :)

    SvarSlet
  8. Hvor er de flotte alle ti, jeg vil ikke udpege det ene frem for det andet, for du blir ved at finde nye detaljer som du ikke så i første omgang. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  9. Wow, hvor en lækker top 10 !!
    Jeg glæder mig vildt til at se din kort top 10 også :)

    Knus Jytte :)

    SvarSlet
  10. Super flotte layouts : ) jeg synes jo du har lavet mange tihi.. Håber også du viser dine top ti i kort : )
    Rigtgi god aften

    SvarSlet
  11. Det er rigtig flotte layouts! Er du virkelig først startet med dem i år??
    Jeg vil se frem til dine top 10 kort.

    SvarSlet
  12. super flotte og meget kreative

    SvarSlet
  13. Du har bare lavet såååå mange lækre og smukke layouts og din top 10 er bestemt perfekt :)

    SvarSlet
  14. SUPERlækre layouts. Underligt at du ikke opdagede din sans for det noget før.
    De er så fyldt med smukke detaljer og lækker pynt.
    Velbekomme og god fornøjelse fortsat med al den gode julemad.

    SvarSlet
  15. Ååååå så mye lekkert :D
    Nydelig nydelig nydelig :)

    Klem Connie

    SvarSlet
  16. Godt du kom igang med at lave layout's... de er så smukke alle og en og fuldt med masser af lækre detaljer, knuss

    SvarSlet