torsdag den 29. december 2011

Min 2011 Kort TOP 10

Her er mine egne 10 favoritter mellem de kort jeg lavede gennem året.
Det er sørme blevet til en del kort - jeg ved ikke hvor mange :) så det var ikke helt nemt at vælge 10 ud.
Men her er de - i vilkårlig rækkefølge.











I dag har min gamle far fødselsdag, så min søster og jeg har lavet julefrokost som vi kører ned til ham med nu til middag - og så kommer resten af familien dryssende i løbet af dagen. Nu er det også ved at være nok med al den gode julemad - hihi.
Tak for Jeres søde kommentarer - de varmer altid!
Knus herfra.

19 kommentarer:

  1. Flot top 10 over dine kort.
    Jeg tror, du har lavet over 1000 kort i år. Hvad tror du selv ?

    Tillykke med farmand - og god fornøjelse i dag.

    SvarSlet
  2. Det er en rigtig flot Top 10!
    God fornøjelse i dag.

    SvarSlet
  3. Næ jeg kan godt forstå du har svært ved kun at vælge 10 kort ud, med den mængde du har lavet *G*..men en super flot Top10 du har valgt at vise :)
    Ha' en god fødselsdag :)

    SvarSlet
  4. Tillykke med farmand. Håber I får er skøn dag. Dine kort er SÅ fine. Måske skulle jeg også få en top 10
    lavet. KH 10na

    SvarSlet
  5. Superflotte kort - det må være svært at vælge med alle de flotte kort du har lavet i år.
    Kan du ha' en dejlig fødselsdag sammen med din far og din familie.

    SvarSlet
  6. Flot top 10 du har valgt.
    Tillykke med din far.

    SvarSlet
  7. Tillykke med din far, håber i fær en rigtig dejlig dag : )

    Flot top 10 du har valgt : ) du har bestemt også vildt mange at vælge imellem tihi...det må ikke havde været nemt.

    SvarSlet
  8. Det er en rigtig flot Top 10 og god fødselsdag

    SvarSlet
  9. 10 helt fantastiske kort og ja har også lagt kort top 10 ud... hi hi...

    SvarSlet
  10. Superflot top 10, jeg kan godt forstå det har været svært, at vælge 10, ud fra alle dem du har kreeret
    God fødselsdag KH Lonnie

    SvarSlet
  11. Hvor er de flotte, hvis man må ha en favorit så er det nok det siste.

    Tillykke med far, og ha nu en dejlig dag med familien.
    v.h. morkaren.

    SvarSlet
  12. WOW... super flotte kort... og meget forskellige...
    Også smukke LO du har fået lavet... syn's da 26 er mange!!
    Ja, det er nu rart at lave begge dele... LO's kræver lidt mere ro og lidt længere tid, synes jeg.
    God aften.

    SvarSlet
  13. FLOTTE flotte ja svært at vælge ens egne..især dit det lillae med julemand er mit fav. men alle dine kort er super flotte og meget flot dekoreret

    SvarSlet
  14. Dejlige kort.... som altid.... glæder mig til at se mange flere fine kort fra dig i 2012 ;)

    SvarSlet
  15. En super flot top 10... med alle de kort du har nået at lave må det have været svært at vælge.
    Ønsker dig et godt nytår, knuss

    SvarSlet
  16. Sååå mye lekkert.
    Gleder meg til å se alt det fine du kommer til å lege i 2012.

    Pepperbørsene var jo helt rå. Ikke sett før, Stilig.

    Klem Connie

    SvarSlet
  17. en lekker bukett med kort som du hadde her :)

    jeg vil med dette ønske deg ett riktig godt nytt år :)-klem-

    SvarSlet
  18. Er du vimmer de er flotte... Rigtig godt nytår til dig og din familie

    SvarSlet
  19. Super flotte Kort og LO's - samt rigtig godt nytår krammer Heidi

    SvarSlet