onsdag den 21. december 2011

Julekort og svar på spørgsmål.

Det bliver ikke til ret meget scrap i disse dage - men et enkelt julekort har jeg da fået lavet.
Det er lavet af papirer fra restekassen og lidt forskelligt pynt.
Så vil jeg lige prøve at svare på en stak spørgsmål jeg fik i går. For det første... jeg har handlet hos Simon Says Stamp i USA - han havde alle de ting jeg lige havde bestemt jeg skulle have - og ovenikøbet udsalg på noget af det. 
Distress Stain er en dabber med meget flydende farve - du kan se lidt om det her calmlund.
Frk. Toft: Kogle dien tror jeg de fleste danske butikker har på lager - eller ihvertfald kan skaffe. Dimserne i højre side er  de "mønter" der hedder muse tokens christmas, det er bare pynt. De mini distress du kan se under mine ink er bare et billede der var med *G* Den aflange die nederst hedder "Festive greenery" - og det der står notebook på er en notesbog :)
De distress ink i vinterfarver var på bud til bare 11 dollars for alle 3 :) det ku man da ikke sige nej til - hehe.
Og Linda - Nej - jeg har endnu ikke forsøgt mig med kagerne :)
Det var dagens bloggerier herfra. Min søn har inviteret sig selv på aftensmad hos moster - og det var så heldigt at han måtte tage sin moooar med - hæhæ.
Knus.

6 kommentarer:

  1. Igen et sødt kort.
    Og det var da rigtig pænt af din søn at give middag...haha. Uanset hvor.
    Nyd det, så længe han gider være sammen med jer to.
    God fornøjelse.

    SvarSlet
  2. Utroligt så mange spørgsmål du fik på et enkelt indlæg. men dit nye kort er super flot, jeg tror du har en skøn restekasse (dette var ikke et spørgsmål) knus morkaren.

    SvarSlet
  3. Rigtig fint kort, du har lavet af rester. Dejligt at komme ud og spise.

    SvarSlet
  4. Tak for svar ;o)Suser straks over til ham Simon hihi. Ja, gratis mad er en god ting. Glæderlig forjul til jer. Kh 10na - der idag hat modtaget den lækreste præmie fra Riddersholm. Måske blogger jeg om den.

    SvarSlet
  5. Dejligt sådan at blive inviteret ud : )
    Flot julekort ; )

    SvarSlet
  6. Igen et lækkert kort
    Rigtig glædelig jul til dig og din familie, knuss

    SvarSlet