torsdag den 22. december 2011

Indkøb fra Netto.

I dag har jeg kun fået lavet et enkelt kort - og det er en bestilling - så det kan jeg ikke vise :)
Derudover har jeg bagt de lækre kager der var opskrift på på Lindas blog - dog med mandler istedet for nødder - da jeg ikke kan tåle nødder desværre. Og uuuhmmm de er lækre!!!
Så har jeg lavet havregrynskugler og andre sysler - været til møde i boligforeningen og så har jeg travet med Tessa. Vi kom forbi Netto - og jeg skulle lige ind og købe ind til bøf med løg *G* - men der røg altså lidt mere i kurven, jeg købte dims for hele 29 kroner - se bare her.
Æsker med lav selv vintage kræmmerhuse til 2 kroner pr. æske. Glimmerlim til 2 kr. Borter til 2 kr. Englebasser til 2 kr. posen - og rullen med blonde kostede så godtnok hele 3 kr.
 Jeg købte hele 4 æsker af de der kræmmerhuse-gør-det-selv-æsker *G* - Og se lige hvad der er i hver æske (for 2 kroner) 6 af de fine nodeark, 1 ark engle, hvidt og lyserødt bånd 2,5 og 4,5 meter tror jeg - 3 meter tyl og en rulle dobbeltklæbende tape - og noget hvidt tråd.
Synes tiden er lidt knap nu - hihi... det bliver ikke til mange blogbesøg og kommentarer - men jeg kommer forbi Jer inden Jul.
Knus herfra.

11 kommentarer:

  1. Ja, men Pips, det ligner fuldstændig en tur i NETTO i morgen, jeg har ellers glædet mig over at jeg ikke havde glemt noget, men opdaget så jeg ingen rødbeder har, god undskyldning for at komme i NETTO. juleknus morkaren.

    SvarSlet
  2. dejligt med NEtto .. :) .- de har sltid fine ting .. :) .. rigtig glædelig jul til dig og din familie

    Knus fra Hanneby

    SvarSlet
  3. Pokkers også. Jeg måtte give 10 kr. for sådan en æske til kræmmerhuse =D
    Mange lækre sager, og så for en slik. Hvor er den der jubel-smiley når man har brug for den
    KH Lonnie

    SvarSlet
  4. Wauh, sikke da et godt kup:-)
    Og så hele 29 kr...håber du klarer dig her til jul;-)
    Skønt at høre kagerne blev gode med mandler

    SvarSlet
  5. Sikke en kup, du lige har gjort der : )
    Min netto er så lille (øv) at de slet ikke har alle de ting kun mad : ( så er det slet ikke så sjovt at handle der.
    Rigtig god lillejuleaftensdag ; )

    SvarSlet
  6. Dejlige ting til den helt rigtige pris.. hi hi... Go Lillejuleaften..

    SvarSlet
  7. Sikke nogle lækre indkøb :) Det er lige før jeg får lyst til at smide alt, hvad jeg har i hænderne og køre de 20 km til nærmeste Netto LOL

    SvarSlet
  8. Ejjj... vildt!!!
    Sikke mange fine ting til næsten ingen penge... =0)
    Super fedt...

    SvarSlet
  9. Bare så smått innom for å ønske deg og dine en riktig god jul, Dorthe :-)
    Tusen takk for hyggelige kommentarer i bloggen min dette året, det setter jeg stor pris på.
    Klem
    Turid

    SvarSlet
  10. Ejjj sikke mange ting du fandt i Netto. Heldige dig. :-)

    SvarSlet
  11. Nøj sikke nogle gode sager du fik købt. Hvorfor var det så lige at jeg ikke gik i netto og handlede de sidste ting til julen...Hmmm øv nu må jeg heeelt til tirsdag...;O)
    Ønsker dig og din familie en rigtig glædelig jul.

    SvarSlet