fredag den 9. december 2011

Her er det så - Tag 8 :)

og jeg må sige, at selvom jeg ikke umiddelbart brød mig om det, så har det virkelig været sjovt at lave min fortolkning.
Det kom til at se sådan her ud:

Det tag der lige er lagt op på TH´s blog i dag er til gengæld virkeligt lækkert! Det glæder jeg mig til at lege med engang i dag. Det er altså farligt at deltage i sådan noget som nu disse 12 tags of Christmas - der opstår SÅ mange nye behov - og i går skød jeg så en ordre afsted efter et par dies og nogle stempler ... og nåwet... :) 
Er det ikke ligemeget hvor meget man har til denne her hobby *G* - så kan man altid finde mere man "mangler"
hehe.
Jeg vender frygteligt tilbage senere i dag.
Knus herfra.

20 kommentarer:

  1. Superflot tag!
    God weekend lige om lidt.

    SvarSlet
  2. Din udgave af gårsdagens tag er super flot - og noget mere julet end THs.

    SvarSlet
  3. Flot fortolkning af tagget :) Jo, jeg kender godt det med at få nye behov ;)

    SvarSlet
  4. Det er da altid dejligt med en ekstra julegave til sig selv ;o). Glæder mig til at se flere tags fra dig og TH + se hvad du har købt.
    God weekend. kh 10na

    SvarSlet
  5. Flot tag du alligevel fik lavet i går - den syngende nissedreng er bare helt vild sød, hvor er det stempel fra? Som du kan se, er der andre her der heller ikke kan få nok - af stempler i særdeleshed og alt det andet i almindelighed ;0)

    SvarSlet
  6. Din tag er noget flottere end Tim's... din er da da dejlig julet. Jeg tror også det er lige meget hvor meget eller hvor lidt man har... der er altid noget man lige mangler ;-)

    SvarSlet
  7. Jeg er enig med sistenevnte; synes også din er bedre enn originalen !

    SvarSlet
  8. Smukt tag! og din er blevet mere julet en TH's :-)

    SvarSlet
  9. Dejlig fortolkning ala Pips : ) dette tag er flot hvad THs bestemt ikke var igår : )
    Kiggede lige på det tag for i dag, spændene, hvis jeg havde tiden ville jeg nok også hoppe med : )
    Tror aldrig man kan sige med vores Hoppy at nu har vi det hele, heldigvis, dejligt altid at have noget man ønsker sig ikk?
    Rigtig god 9 dec og god arbejdes lyst med det nye tag

    SvarSlet
  10. Rigtig flot tag. Ja der opstår hele tiden nye behov.Jeg mener jo ikke at vi kan få for mange scrapsager.Hihi.

    SvarSlet
  11. Rigtig god gået, tænk at du har fået sådan en flot tags ud af det, du kunne lære TH noget, ha ha.
    Uha nu er jeg vidst på dybt vand ;)

    Jeg mangler en milion ting, så ja:)

    SvarSlet
  12. Superflot - meget flottere end originalen.....
    Og ja, hvem mangler ikke alt muligt ???

    SvarSlet
  13. Det ser da super lækkert ud.. jeg må lige forbi og se den TH blog og de tags der.
    Og det med behov "ryste på hovedet" det bliver blot værre og værre jo mere man kommer ind i hobbyen.. troede faktisk det gik den anden vej :)

    SvarSlet
  14. Very pretty! love the caroler stamp!

    SvarSlet
  15. Ja, jeg siger også ham TH kan godt gå hjem og lægge sig når du kommer på banen, og din syngene nissedreng er bare så kær. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  16. Super flot tag... og JA det dér med at der altid er noget man mangler... den kender jeg ALT for godt =0)
    God aften...

    SvarSlet
  17. Den er da blevet flot, selvom du syntes den var "træls";-)
    Ja det giver mange nye behov...osse bare at kigge rundt på alle andre blogge;-)

    SvarSlet
  18. Super flot tag!!! Med hensyn til nye scrapkøb, så får jeg lyst til at citere min kære veninde, som under en samtale om mine (mange) scrapindkøb: "Ja, men kvinder i vores alder skal da ikke gå ned på udstyr" Tja...kan det siges mere rigtigt!!!

    SvarSlet
  19. Endnu et skønt kort fra din hånd... er imponeret over at du kan nå at lave tags hver dag.... Jeg syntes nemlig ikke rigtig at ejg når noget ;)

    SvarSlet