lørdag den 24. december 2011

Glædelig Jul.

Så kom Dagen mange har ventet på :) Nu skal man så bare vente på "Aftenen" - hihi.
Vi henter min gamle far sidst på eftermiddagen - og så kører vi til min Søster og holder Jul.
Min Svoger laver Verdens bedste farserede kalkun - uhhhmmmm.... tænderne løber allerede i vand.
Jeg har forsøgt at komme rundt på en del blogge her til morgen - jeg ved at der stadig er mange jeg ikke har nået - og hvis jeg ikke når det, vil jeg her ønske Jer alle - og Jeres familier en Rigtig Glædelig og Fredfyldt jul.
Spis nu ikke for meget (thihi)
Kæmpe juleknus fra mig. Jeg vender frygteligt tilbage en af juledagene.
Tusind Tak for hyggelig juleblogning.

22 kommentarer:

  1. farseret kalkun, det har jeg aldrig smagt, men det lyder lækkert. I må ha' en rigtig dejlig aften.
    En rigtig glædelig jul til dig og din familie

    SvarSlet
  2. Kære Pips..

    Mange tak - og i lige måde . :)--

    Rigtig glædelig jul til dig og dine kære.. -

    Knus fra Hanneby

    SvarSlet
  3. Rigtig glædelig jul til dig og familien også. Det lyder som om der venter dig noget godt...
    Tak for alle dine søde/sjove/drillende kommentarer gennem julebloggingen. Det har været så hyggeligt.
    Hilsen fra os alle 3 til Pii.
    Knus Annette

    SvarSlet
  4. Siger også tak for hyggelig til tider meget drillende kommentare tihi.....
    Ønsker jer en rigtig ghyggelig aften, fraseret kalkun det har jeg heller ikke smagt ; )

    Rigtig glædelig jul PIps : )
    Knus

    SvarSlet
  5. Lyder til at blive en rigtig hyggelig aften
    Også en rigtig glædelig jul til dig og din familie, knuss

    SvarSlet
  6. Rigtig glædelig jul til dig og din familie. Glæder mig til vi ses i det nye år. Kh 10na

    SvarSlet
  7. Rigtig glædelig jul til dig og dine. Det lydet til at du får en dejlig dag/aften.

    SvarSlet
  8. En riktig God Jul til deg og dine, Dorthe!

    Klem Hege

    SvarSlet
  9. Rigtig glædelig jul til dig og din familie :) Hvor er du heldig at du skal ha kalkun. Vi har ikke kunne finde en i år, så vi skal ha flæskesteg.

    SvarSlet
  10. Riktig god jul til deg og dine Dorthe:)

    SvarSlet
  11. Også glædelig jul til dig og dine...
    Det har været hyggeligt at juleblogge med dig...
    Nyd helligdagene..

    SvarSlet
  12. Vi skal også ha farseret kalkun, den eneste rigite julemad der findes ;O)
    Rigtig glædelig jul til dig og dine

    SvarSlet
  13. Farseret kalkun lyder lækkert!
    God jul til dig og familien også.

    SvarSlet
  14. Kære Pips, tak for hyggeligt juleblog, jeg håber vi forsætter i det nye år, men måske ikke hver dag. juleknus morkaren.

    SvarSlet
  15. Kalkun - det har jeg vist aldrig prøvet juleaften, men det lyder lækkert.

    Rigtig glædelig jul til dig og din familie.

    SvarSlet
  16. Håber I har haft en dejlig juleaften - jeg vil da lige ønske dig en rigtig glædelig jul, bedre sent end aldrig.

    SvarSlet
  17. Riktig god jul til deg og dine !
    Klem:)

    SvarSlet
  18. Rigtig glædelig jul.
    Håber du havde en skøn aften

    SvarSlet
  19. Kære Pips.. rigtig glædelig jul til dig og din familie. Håber du havde en super skøn aften.
    Knus Jytte :)

    SvarSlet
  20. Jeg ønsker deg og dine ei fortsatt fin julefeiring!
    Klem, Merete

    SvarSlet
  21. Rigtig glædelig jul og godt nytår. Det lyder lækkert med kalkun. Har aldrig selv prøvet det. En and på næsten 4 kg fyldte nu osse godt i vores ovn Ønsker dig en fortsat god juleferie

    SvarSlet