fredag den 2. december 2011

Fredag d. 2. december.

Så blev det d. 2. December, vejret er lidt gråt og trist her i Billund - ikke meget jul over det. :)

Her er lige min pakkekalender (den jeg deltager i på Scrapsisters) musene passer godt på pakkerne for mig.

Gammelnissen holder øje med det hele går rigtigt til, han er håndlavet. Jeg købte ham til min mor for efterhånden mange år siden på et marked, jeg synes han er så fin. Jeg kan bedst lide "grimme" nisser - de er mest rigtige *G*

Han er temmelig stor. For et par år siden sagde min mor at nu ville hun ikke pynte så meget op til jul - så de fine nisser jeg havde købt til hende gennem årene måtte jeg tage med mig hjem... og nu sidder han altså her.

Her er hvad min pakke, fra Hille, indeholdt i går. Forskellige papirer som en scrapper jo nok skal få brugt.
Min stakkels lille hund har ondt i ørene igen. Det er SÅ synd for hende - og jeg må se at få tid hos dyrlægen til hende i dag.
God Fredag derude. Nu vil jeg lidt på blogrundfart mens min lille patient endelig sover lidt.
Knus.

18 kommentarer:

  1. Han er så hyg'lig ham Gammelnissen - så godt han har fået et nyt hjem hos dig :D
    Spændende med scrapkalenderen - glæder mig til at se hvad du videre får i december.
    Ha' en dejlig dag :)

    SvarSlet
  2. Ja, jeg kan godt forstå din hang til "grimme" nisser, for den lider jeg jo også selv lidt af... hihi
    Hvor er det synd for det lille pus, det er ikke rart med ondt i ørerne - godt I får kigget på det.
    Dejlig papirgave du har fået i dag.

    SvarSlet
  3. Jeg syntes at han er fin din gamle nisse.
    Fint papir du har fået.

    SvarSlet
  4. Jeg syntes ikke din nisse er grim, han ser da både sød og rar ud. du må ha din lille hundepige til dyrlægen, når man kan se ens dyr lider gør det også ondt på en selv. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  5. Ja, der er heller ikke meget jul i vejret her på Fyn. Håber så inderligt på en masse sne inden for kort tid - er VILD med sne!

    God bedring med den lille firbenet.

    SvarSlet
  6. Hvor er han hyggelig ham gamle nissefar. :)
    Godt at se du kan bruge papiret :D
    Glædelig 2. december

    SvarSlet
  7. Hyggeligt med nisse og mus der passer på alle de dejlige pakker. God bedring med hunnien ( som vi siger her på fyn :-)

    SvarSlet
  8. Sikke nogle skønne nisser:-)
    Åh hvor synd for din hund, det er sikkert øremider den har...prøv med en gl. t-shirt du vrider op i lunken vand og så ellers bare fingeren ind og "nusse" rundt...det elsker vores begge to og det plejer at hjælpe:-)

    God weekend

    SvarSlet
  9. Synes det er en dejlig nisse :-)! Og så er der jo en historie med, det gør den mere pragtfuld.
    Man har det altid dårligt, når dyrene lider, håber snart hun får det bedre.

    Og bare rolig, fik også din skønne besked i går, den skulle bare godkendes først ;-). Ved godt, at det er p****besværligt, det er min udbyders skyld :-(

    SvarSlet
  10. Næh hvor fint. det er da dejligt du har fået gammelnisse med hjem. Så giver han da dobbelt glæde.

    SvarSlet
  11. Ja, her er det endelig blevet tør-vejr... men hvad skal man bruge det til når det også er SORT "nat"??
    Nå, et eller to stearinlys gør underværker...
    Rigtig sød gammel nissefar... jeg tror jeg har hans "fætter"... kanske han også får lov at komme på bloggen hos mig en dag...;o)
    Go' aften

    SvarSlet
  12. Årh lille vuffer.
    Dejligt at du hygger med gaverne, det er altså bare skønt. Vi får gaver af min mor hver dag, og det er som at gå i barndom igen ;)
    God weekend.

    SvarSlet
  13. Heller ikke meget julevejr her midt i Hornsherred. Dejligt papir du har fået dig.
    Og god bedring til den lille vaps (eller store...??).
    /Sofie

    SvarSlet
  14. Ikke dårligt med en scrapkalender. Bare det var mig.
    Hyggelig lille nisse. Godt han kom hjem til dig og blev hygget om.
    Du må have en god fredag aften.

    SvarSlet
  15. Sikken en skøn hyggelig gammel Nis. God weekend

    SvarSlet
  16. Så koselig med både nisse og mus og alle pakkene!!! Håper det går bedre med pasienten også! Det er ille når det blir noe med dyrene våre..

    Ønsker dere en flott helg og en god 2.advent!

    Klem Hege

    SvarSlet
  17. Det er da en fin opstilling med de nisser også "den grimme". Og godt med lidt nyt - hva ? hihi.

    H sad med din kuvert i hånden fra Haderslev til Vejle, hvor vi fandt en postkasse der tømmes kl i aften kl 19.30. Så måske i morgen er der kagefigurer. Så nu bliver Pi glad, siger H.

    SvarSlet
  18. Dejlig gammelnisse, søde mus og en skøn gave... håber det går bedre med hunden nu
    Ha en rigtig god weekend, knuss

    SvarSlet