torsdag den 15. december 2011

Et planlagt indlæg (om alt går vel - hihi)

For første gang skal jeg lige prøve at planlægge et indlæg - ikke fordi det er nødvendigt. Men det er vel altid rart at ku ku :) 
Og da man jo ikke kan lave et indlæg uden indhold..... ja det ka man vel i grunden godt ... det er bare R*vkedeligt - hihi. ... ja så lavede jeg lige et kort til at putte i indlægget.
Jeg har rigtig fået fundet mine Tim Holtz Paperstack frem igen - og "Vintage Shabby" stacken er røget lige ind på "førstepladsen" igen - det er ihvertfald den jeg bruger papirer fra hele tiden lige pt.
Ellers har jeg brugt en rest Inkido papir, stempel også fra Inkido, et nodeark med Santa Lucia (tak Rysse :)) - Lækker ramme fra Scrapiniec i Polen - deri et motiv fra Cart Us Paperstack fra anjashobby, en charms og blomster fra WO.
Om alt går efter planen bliver indlægget udgivet ved 8 tiden - torsdag d. 15. dec. *G* - Men lad Os nu se....
Ihvertfald TAK til Lissy for vejledning IGEN!
---
God torsdag - jeg skal SCRAPPEEEEE hele dagen - jaaaa.....
Knus.

20 kommentarer:

  1. Rigtig lækkert kort og god scrappe dag....

    SvarSlet
  2. Rigtig god scrap/snak dag til dig og Fru Brogård. Glæder mig til at at se hvad i får lavet. ER SLET ikke misundelig skal arbejde fra 13-22. Godt det snart er juleferie.
    KH 10na

    SvarSlet
  3. Hov glemte helt at skrive at du ikke er den eneste der ikke kan finde ud af det med planlagte indlæg, nu er jeg jo den eneste hihi. Ses. Kh 10na

    SvarSlet
  4. Virker fint, dert er ret smart at kunne, især her i dec : )

    Dejligt kort du har lavet : )
    Hvordan gik det med klejnerne blev de spist??
    Rigtig god dag her d.15 dec

    SvarSlet
  5. Det virker da fint. Dygtig pige.
    Jeg bruger det meget - ellers gik det da helt galt her i huset...især i denne tid.
    Flot kort igen - du sådan bare lige har lavet.
    God scrapdag - heldige asen.

    SvarSlet
  6. Flot kort og ja, lækker ramme.
    Planlægning i blogger er også min bedste ven ; ) Og her gik det jo også godt ; )

    SvarSlet
  7. Sikke et lækkert kort. Er vild med alt hvad du laver :)

    Sidste år planlagde jeg også en del af mine december indlæg, men ikke engang det har jeg orket i år, så der har været et par dage uden indlæg.

    SvarSlet
  8. Genialt med planlagte indlæg - ville have ønsket, at jeg havde haft tid/overkud til at planlægge min december-blogging, for det er vist ved at gå lidt kage i det. ;o)

    SvarSlet
  9. Rigtig smukt kort. God scrappedag.

    SvarSlet
  10. Rigtig smukt kort, og så sidder jeg her og måber, kan man planlægge sine blog indlæg? hvordan hvordan, det kunne jeg da godt lide at vide, og Tina du er ikke den eneste der ikke ved det.
    knus morkaren.

    SvarSlet
  11. Rigtig smukt kort, og så sidder jeg her og måber, kan man planlægge sine blog indlæg? hvordan hvordan, det kunne jeg da godt lide at vide, og Tina du er ikke den eneste der ikke ved det.
    knus morkaren.

    SvarSlet
  12. Jamen du har jo ret: det er altid rart at ku' nogen ting hvis man får brug for dem *G*...og dit kort er super smukt :)
    ....lige en tilføjelse: din blog loader meeeeget langsomt hos mig - ved ikke om der er andre oplever det samme ? ;)

    SvarSlet
  13. Har du haft en dejlig scrappe dag??
    Dit indlæg kom jo på, lige kl. 8:-)
    Heldigt når nu du har planlagt det;-)
    Et super fint kort du har lavet:-)

    SvarSlet
  14. Man må jo sige at det kørte lige efter bogen med at planlægge. Det må jeg prøve:)
    Rigtig flot kort, men en rigtig fed ramme.

    SvarSlet
  15. Ja indlægget er da kommet frem, så noget har du da nok gjort rigtig ;) Nogle gange er det meget godt at kunne "planlægge" ;) Flot kort

    SvarSlet
  16. Hej igen ; )
    Den hedder julesmask fordi den blev lavet på SAM og fordi der har været problemer med copyright i Europa ift. Smash bøgerne ; )De originale smash bøger blev trukket tilbage fra det Europæiske marked på et tidspunkt.....
    Og så har jeg beholdt ordet smask fordi jeg synes, at det er et fedt ord ; ) Jeg kunne også have kaldt det en julebog 2011... ; )
    Karina

    SvarSlet
  17. Det er da en god ting at kunne - altså forprogramere et indlæg, men jeg har vist meget at lære, før jeg når dertil ;0)
    Det er et rigtig fint kort, med manfe flotte detaljert.
    Fortsat god aften.

    SvarSlet
  18. Super flot julekort med rigtig skønne detaljer.
    Ja det er en rigtig god ide at forprogramerer et oplæg. Har gjort det før, men lige pt. gider min blogger ikke,at ligge det ud på bloggen. Det bliver smidt i kladder i stedet for. :\ Nå men det lykkeds nok en dag. :)
    Rigtig dejlig december aften

    SvarSlet
  19. Det gik jo som det skulle... glad for at kunne hjælpe dig;-), men du er jo også lærenem. Super smukt kort i dejlige farver og så fint pyntet.
    Ha' en fin 16. dec, knuss

    SvarSlet