tirsdag den 6. december 2011

Et Jule layout

igen har jeg brugt af min lækre candygevinst fra Inkido.
Det blev til dette layout fra dengang Patrick var meget ung (hihi) - da han sad model til sit første julekort.
De papirer er altså LÆKRE!
 Grankoglenålen er fra Føtex, bærrene er fra Fakta, grangrene fra et lille juletræ jeg har købt i Netto og splittet ad, den enkle rose er fra WildOrchid,
 Her har jeg klippet en nisse ud af et af motiverne i klippearket og monteret ham i en fin ramme
 Endnu en af de søde gamle nisser, båndet er fra WildOrchid og kristtjørnen (love it) er fra Cheery Lynn.
 Forskellige alfabeter til teksten - og rhinstensborten er fra Prima.
Jeg er lidt vild med at bruge mine forskellige punch enkelte steder rundt på LOét - det giver en fed effekt synes jeg. Ideen har jeg set på bl.a. Eva/Fisters blog.
God 6. december derude i den første sne :) :)
Kram.

25 kommentarer:

  1. Det var vel nok et dejligt lo.. Tager hatten af for dem der laver lo's , jeg får slet ikke lavet noget selv :-) det er en rigtig fed effekt med punch rundt i kanten!

    SvarSlet
  2. åååå så lekkert :O)
    Nydelig :))
    Klem Connie

    SvarSlet
  3. Super smukt Lo med et herligt billede af en dejlig dreng. Super lækker detalje med alle dine kant punch... har også set det hos Eva og skal helt sikkert prøves
    knuss

    SvarSlet
  4. Bare så smukt. Og det er rigtigt at den "Fister-kant" er et hit.
    Jeg kan også så godt lide de revne sprækker med noget ned bag ved. Hvis du overhovedet forstår hvad jeg mener !
    Sødt og velnæret barn ! hihi.
    God 6. december.

    SvarSlet
  5. Super lækkert Lo... er vild med alle de små detaljer du får med hver gang... og ingen se her... endnu... hi hi..
    Go 6 dec...

    SvarSlet
  6. Hvor er det bare flot. Lækker julebaby!

    SvarSlet
  7. Sikke et dejligt layout! :)..rigtig julet og med så amnge fine detaljer....og så gør den søde julebaby det ikke mindre skønt :D

    SvarSlet
  8. Ej hvo er det lækkert. Og sikke en skøn dreng du har fundet dig der... :)

    SvarSlet
  9. nøjjjj hvor er det flot,lækre detaljer

    knussss

    SvarSlet
  10. Tak for opskriften Pips : )
    Så nu kan der bages, mon vi kommer til at spise andet en gode råd her i julen tihi......
    Skønt Lo, og sikke skønt billede. Du har da støvet nogle gode ting frem fra de forskellige butikker, smart ; )
    Rigtig god 6 dec

    SvarSlet
  11. Flot LO - med en masse lækre detaljer og en en rigtig SØD nissedreng.

    SvarSlet
  12. Super ide med at scrappe det første julekort. Rigtig flot layout.

    SvarSlet
  13. Rigtigt flot lay out. Jeg har også brugt fister-kanten, på nogle LO´s,som jeg så på hendes blog.
    KH Lonnie

    SvarSlet
  14. Pips, du er altså bare så kreativ, sikken et LO, jeg syntes også den måde du bruger hjørnepuncen på er genial. og den lille Patric hold da kæft hvor er han kær. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  15. Rigtig flot Lo. Lækre detaljer.

    SvarSlet
  16. Skønt LO - og du har ret. Det giver en fed effekt med de forskellige punch rundt i kanten :)

    SvarSlet
  17. Ja det giver en super fed effekt med de hjørne punch, det er super flot, men mange skønne detaljer og et rigtig god billed, super:)

    SvarSlet
  18. Det er bare en flot effekt og god ide at scrappe den flotte fyrs første julekort :)

    SvarSlet
  19. Hvor er det lækkert og fyldt med flotte detaljer.
    Dit spørgsmål i forhold til hvilken ink jeg brugte, så er det archival ink fra ranger og så vidt jeg ved den eneste slags der duer til den teknik

    SvarSlet
  20. Skønt Lo med nogle fede detaljer...mums til den ramme med julemanden:-)

    SvarSlet
  21. Men vilken söt liten baby. LO´n är underbar och underbara dekorationer.
    Kram Marina

    SvarSlet
  22. Super flot LO med mange fede detaljer. Rigtig gode ide med at scrappe deres første julekort.

    SvarSlet
  23. Så flott LO og kjempefint bilde! Masse flotte detaljer og pynt!

    Ha en fin dag:)

    Klem Mette

    SvarSlet
  24. Super sødt layout !!! Hvorfor skal de blive så store og frække, de kære unger... ;o)

    SvarSlet