mandag den 5. december 2011

Endnu et par tags a´la Tim

Det første tag med snemanden er gårsdagens tag. Jeg har ikke dien til snemanden - selvom den har været på ønskelisten siden sidste vinter *G* - men jeg VILLE have den på tagen - så jeg lavede den selv! sgu! - hihi. Jeg havde faktisk heller ikke noget af det andet man skulle bruge - udover crackle paint og knapper - men pyt, jeg havde det SJOVT og er rigtig glad for mit tag.
 Til tagét i dag havde jeg heller ikke andet en Regal crest dien og bånd og perler. Men jeg brugte en gammel blisterpakning til at stanse tagét ud med - og nogle helt andre farver end de viste på TH bloggen, og mit tag ser sådan ud:
God 5. December derude.
Knuzzzz

28 kommentarer:

  1. Man ta'r det man har - og laver det man skal bruge...sgu! *G*
    Synes det er nogen flotte tags du har lavet, så TH kan godt gå hjem og lægge sig ;D

    SvarSlet
  2. Nydelige tags du har laget!
    Ha en flott uke:)
    klem:)

    SvarSlet
  3. De er da blevet super flotte dine tags... og synes bestemt ikk det gør noget de blir i ens eget design... ingen ligger vel inde med al TH produkter.. hi hi... ville ellers gerne.. Go 5 dec..

    SvarSlet
  4. Det er meget muligt, at du ikke lige har de ting, der skal bruges, men hold da op - du har i hvert fald fået et super flot resultat ud af det.

    SvarSlet
  5. Det blev nogle rigtig flotte Tags.

    SvarSlet
  6. Syn's nogle gange det bliver rigtig godt når man bruger det "for hånden værende"...
    Disse er i hvert fald svært søde... ;O)
    HA' EN GOD 5. DEC.

    SvarSlet
  7. Just gorgeous. Love your background.

    SvarSlet
  8. Hvad man ikke lige ligger inde med må man selv lave, og det gør du (lige som mig) og Pips det er en helt anden kreativ fornøjelse ikkeogså? dine tags er så flotte. knus morkaren.

    SvarSlet
  9. Her gik jeg og troede at du havde ALT. Dejligt at der også er mangler i din samling ;op Så blomstre kreativiteten nemlig, det ser bare SÅ godt ud. Kh 10na

    SvarSlet
  10. Det er rart at være SÅ kreativ, når du lige står og mangler det du skal bruge ;-)... super skønne blev de alligevel
    Ha en god aften

    SvarSlet
  11. wawww hvor er de bare rålækre

    knussss

    SvarSlet
  12. Hvorfor skulle du dog have den die af TH når du selv kan lave den så flot : )
    Lækre tags virkelig flotte, du er god til at bruge det du har og få super gode resultater ud af det : )
    Skønt at du har en god opskrift, den vil jeg meget gerne have : )
    Rigtig god 5 dec

    SvarSlet
  13. Superflot lavet. Hvad skal man også med den die, når man kan lave den selv? ; )
    God mandag aften.

    SvarSlet
  14. Super flotte tags. Jeg syntes ikke det gør noget at man sætter sit eget twist på tingene. Hav en god aften.

    SvarSlet
  15. Superflotte tags - du ka' bare det der med at finde på alternative løsninger - godt gået.

    SvarSlet
  16. Hvis det er det jeg tror du spørger om... så tryk på design, derefter tryk i venstre side, hvor der står layout.
    Hvis ikke det hjælper... så skriv til mig på "kontoret"... så skal jeg nok kigge der:-)

    SvarSlet
  17. Fine tags og flotte alternativer.
    Vi kan jo ikke ha' alt, selvom vi gerne ville ;) Rigtig god aften, kære Dorthe.

    Knus Jytte :)

    SvarSlet
  18. Hvor er det dejligt at se,at de manglene materialer får kreativiteten til at blomstre. To meget smukke tags

    SvarSlet
  19. Synes nu dine tags er blevet vældig vellykket, selvom du ikke havde meget af det der skulle bruges ;-).

    SvarSlet
  20. Fuldstændig lige meget om du har de rigtige ting...det ser jo brand godt ud:-)

    SvarSlet
  21. De er rigtig flotte - uanset om du ikke havde det du skulle bruge. Selv om det lyder underligt.
    hatten af for dit snemands-klip.

    SvarSlet
  22. Sikke nogle fine tags.... Sys det er imponerende at du kan få tid til at sidde og klippe i hånden og det hele... Jeg synes nærmest ikke jeg når noget ;)

    SvarSlet
  23. Det er da ligemeget at du ikke laver det fuldstændig efter opskriften, så træner man bare fantasien - og det er du jo god til.
    De tags er virkelig flotte :)

    SvarSlet
  24. Nydelige tagg.
    Helt herlig det kortet under her også.Nydelig:)

    Ha en fin uke,
    Klem Connie

    SvarSlet
  25. Super flotte til og fra kort,
    er special helt vild med nr 2:)

    SvarSlet
  26. Wow, vilka härliga tags. Me like... :)

    Kram Marina

    SvarSlet