fredag den 16. december 2011

En stribe julekort.

I går havde jeg jo scrapper besøg hele dagen. Vi fik faktisk lavet lidt (og snakket ganske lidt - hihi) - Vi var også nede i byen og spise 3 retter mad til frokost - og derefter i blå kors julebutik og hitte lidt finurligheder til scrap. Så hjem og lave flere kort - spise snolder og drikke iskold cola. Det var bare hyggeligt.
Jeg lavede de følgende 6 kort.
Julestjernen på det første er et af mine "fund" i blå kors :) Den er bare flot ikk?
Billedet er fra Inkido, punchen lånte jeg af Mona (hun glemte den desværre ikke her hos mig) kristtjørnen er en Cheery Lynn die - hjørnerne er fra WO.
 Så et kort i blåt og sølv. Peberkagestempel fra Panduro - peberkage er udstanset med die lånt af 10na, grangren igen en Cheery Lynn die, blomster fra WO, og igen Monas punch.
 Her har jeg brugt Riddersholm papir, motiv fra Cart Us paperstack fra anjashobby, stempel jeg engang vandt hos Stempelkällan, fantastisk blonde jeg fik i adventspakken fra Rysse, en charms og en enkelt rose.
 Og det her er nok det nærmeste jeg kommer clean and simple - hihi. Kvistkarton med en bort af papir, derpå en bid blonde fra anjashobby, Stjerne stanset ud i Bo Bunny papir der er pyntet med en Panduro blomst og en knap. Stempel fra Orion (lånt af Mona.)
 Her er det Vivi Gade og Tim Holtz papir, motiv igen fra Cart Us stack, blonde, rose og grangren fra mit Netto juletræ :).
 Og på det sidste kort har jeg brugt Inkido papir og motiv, blonde fra anjashobby og blomster fra WO.

Nu er det snart ved at være nok med alle de julekort - er det ikke? *griner*
Tak for I gider følge med herinde og komme med søde kommentarer - jeg bliver så glad hver gang der er en kommentar. TAK!
Rigtig god start på weekend til Jer.
Knus.

17 kommentarer:

  1. Så produktiv på en dag, når både du også skal snakke lidt;-) spise 3 retters menu. Og sikke skønne alle kortene er blevet på hver deres måde.
    Ha' en god 16. dec

    SvarSlet
  2. Hold da op hvor har du nået meget tihi... 6 julekort snakke spise frokost ude og og ....... Fine kort og at gå i alternativ butikker er rigtig sjovt ; )

    Rigtig god dag her d. 16 dec

    SvarSlet
  3. Det lyder som om, at I rigtig har hygget jer. Jeg er imponeret over, at du har nået så meget - jeg når som regel max. et kort, så vi har scrapdag.

    Super fine julekort - sådan nogle kan man ikke få for mange af. ;o)

    SvarSlet
  4. waue smukke, og bare flot med kvistkarton det giver et rigtig lækkert look. og sikken mange kort.. det der med at i fik snakket bare LIDT ? hæ hæ den må du undskylde men den tror jeg ikke HELT på...griner..

    SvarSlet
  5. Findes vist ikk noget bedre end en dag sammen med en medscrapper og så total hygge i mange timer... meget flotte kort og jo nu må det snart være slut med julekortene... hi hi
    Go 16 dec og weekend...

    SvarSlet
  6. Det lyder som en super dejlig dag.
    Rigtig flotte julekort du har lavet.

    SvarSlet
  7. Ej, hvor har I været gode og hvor lyder det som en hyggelig dag. Jeg var med jer i ånden hihi. God weekend. Kh 10na

    SvarSlet
  8. Som du kan få noget fra hånden Pips, og så, så flotte kort, rigtig god 16. december til dig. knus morkaren.

    SvarSlet
  9. Lyder som en hyggelig dag :)
    Fine julekort - og rigtig god idé at smutte i genbrugsbutikken efter godter. Det gør jeg også tit :)

    Rigtig god fredag aften.

    Knus Jytte :)

    SvarSlet
  10. WOW flotte julekort - hver især på deres egen måde. Og sikke effektiv du har været hele dagen :)

    SvarSlet
  11. Flotte kort du fik lavet i går - selv fik jeg ikke lavet noget at vise frem ;0)der gik vist for meget snak i den hos mig.
    God weekend

    SvarSlet
  12. Smukke kort, og sikke mange, i betragtning af, at det er hyggedag =D
    Jeg synes jeg kan genkende, nogle af teknikkerne, fra cp
    KH Lonnie

    SvarSlet
  13. Lækre lækre kort :) Lyder som en rigtig hyggelig dag, du har haft :)

    SvarSlet
  14. Rigtig flotte kort, det første med juleblomsten er super flot, er vild med den blomst.
    Det sidste med blonden hele vejen rund, super detalje:)

    SvarSlet
  15. hold da op nogle skønne julekort, du giver mig dårlig samvittighed jeg har ikke et hjemmelavet julekort som jeg kan sende til familien som sikkert forventer det, jeg har aldrig prøvet at lave så lidt og dem jeg har lavet har min bror og nabo købt så må se om jeg ikke kan nå et par stykker inden jul
    Du må have en god weekend

    SvarSlet
  16. Selvfølgelig gider jeg følge med her. Du skriver så hyggeligt og let, og så laver du sååå mange kort at jeg ikke fatter hvornår du når det.
    Og igen flotte kort - incl. genbrugsfund.
    Men du har ret - Nu er det heldigvis snart slut med julekort....
    Ha en dejlig 17. december.

    SvarSlet