mandag den 19. december 2011

475 æbleskiver - :)

har min veninde og jeg bagt i dag. 
Vi er nemlig med i bankoudvalget her i Billund - og i morgen har vi julebanko. 
Der skal vore bankogæster forkæles - så derfor får de æbleskiver og gløgg eller kaffe - gratis!
Og jeg vil ikke være med til at servere frosne købe æbleskiver - næææh nej - må vi be om hjemmebag!
Her er ca. 200 af dem *G*
Og nu har jeg godt ondt i armen - men hva faen.... 
I morgen skal jeg have kogt nogle klejner igen - men det går nok også.
Ikke meget scrap herfra i dag - og nok heller ikke i morgen.
Knus herfra.

6 kommentarer:

  1. De ser sørmer gode ud Pips, men jeg syntes ikke det er så slemt med æbleskiver, der blir jo syv færdig af gangen, bruger du kærnemælk? det gør jeg det bliver de extra gode af.
    når jeg bager pandekager har jeg altid to pander i gang, vane fra da jeg havde tre lækkersultne knægte boende herhjemme plus Max.
    god banko fest i morgen, knus morkaren.

    SvarSlet
  2. De ser rigtig gode ud de æbleskiver. Sikke et stort arbejde.

    SvarSlet
  3. Hold da op Pips det var godt nok vildt mange : 0 de ser mums gode ud. Jeg håber der står et stort skilt der fortælle alle at de er hjemmebagt : )

    Rigtig god fornøjelse i morgen og rigtig god dag med klejnekogningen i dag : )

    SvarSlet
  4. Sikke et stort arbejde, men der er nu ingenting som hjemmebagte æbleskiver
    Ha en god 20. december

    SvarSlet
  5. Er du da vimmer et arbejde...
    God fornøjelse med BANKO...

    SvarSlet
  6. Jeg kan kun give dig ret - æbleskiver skal være hjemmelavet. Jeg har faktisk ikke fået lavet nogle i år - endnu. Lørdag formiddag, skal vi dog have gæster til æbleskiver og kaffe, så jeg ved godt, hvad jeg skal lave lillejuleaften - dog i lidt mere moderate mængder. ;o)

    SvarSlet