torsdag den 8. december 2011

3 julekort

Jeg har lavet lidt tri-shutter card i dag.
Jeg sad egentlig og ventede på at Tim Holtz skulle lægge dagens tag på bloggen, og imens lavede jeg disse.
Jeg må nok erkende at da han så lagde dagens tag op blev jeg skuffet *GG* Kæft hvor er det grimt og meget lidt julet - hvad synes I? Der er link til hans blog her i venstre sidebar øverst - bare klik på billedet med 12 tags of christmas.
Det tag får jeg vist ikke lige lavet i dag, men det bliver lavet - omend på Pipsk *muhahaa*
---
Nå over til dagens kort:
Jeg har brugt af de gamle julepapirer jeg havde liggende, det første her er papir fra Panduro, stempel ligeså, engel fra Melissa Frances (anjashobby) og blomster fra WO.

 På det andet er papiret vist fra Inkido, motivet er et gammelt glansbillede, små kogler fra ABC Lavpris og blomster igen fra WO.
Og det sidste er lavet med Melissa Frances papir, Inkido motiv, grangrene fra Netto (juletræ) og WO blomster.
Jeg har installeret den der nye bloggerting , og det var ikke uden startvanskeligheder *GG* Så TAK Lissy (Nedergaard) for hjælpen - og ja - jeg har fundet ud af det nu *Griner* 
God 8. December til Jer.
Knus

25 kommentarer:

  1. Hej Pips, det er da nogle dejlige kort du har lavet, jeg foretrækker også nisser og engle i stedet for det der overfyldte TH tags (hans ting er nu ikke lige mig) næe, må vi be om "dansk jul" i Pipses udførelse. knus morkaren.

    SvarSlet
  2. Giver dig helt ret i at TH's tag ikke er det pæneste og giver morkaren ret i at jeg heller ikke er meget til ham ;-)
    Men dine kort er som sædvanlig utrolig flotte.

    SvarSlet
  3. Grummefine julekort du har lavet i dag - de der tri shutter kort er nu ikke så tossede endda.
    Og nej, man kan da ikke ligefrem sige, at TH har overgået sig selv i dag!

    SvarSlet
  4. Der er vist ikke den dims, som TH har fået proppet på dagens juletag - måske liiiige lidt i overkanten. ;o)
    Tilgengæld er dine tre shutter kort rigtig flotte.

    SvarSlet
  5. Bestemt ikk alt TH jeg bryder mig om... bedre at se hvad du får det til i din version.. hi hi... meget flotte kort du har fået lavet i ventetiden... Go 8 dec..

    SvarSlet
  6. Altså jeg er vild med TH...men som regel helst i små doser, og denne tag-dosis er lige lovlig meget *G* ...sååååå jeg glæder mig til at se den Pip'ske version ;p
    Dine kort er som sædvanlig meget smukke - du kan noget med det vintage-halløj :)

    SvarSlet
  7. Det vil jeg give dig ret i... køn er den ikke, men det er dine kort til gengæld. Lækkert papir og så smukt pyntet.
    Dejligt at jeg kunne hjælpe dig, når det nu var mig der sagde at du skulle skifte brugerflade;-)
    God eftermiddag og aften, knuss

    SvarSlet
  8. Følger ikke Tim mere, så jeg skal ikke kunne sige det. Men dejligt at du har været kreativ alligevel :)

    SvarSlet
  9. Skønne kort du har lavet.
    Hvad er det for en ny bloggerting???

    SvarSlet
  10. Flotte kort med lækkert papir og pynt.
    TH ligner noget der er tømt en skraldespand over, er ellers vild med hans ting.

    SvarSlet
  11. Jeg er helt vild med dine kort fra idag :-)
    Ang. Tim Holtz tagsen, så ser den bare så rodet ud !! Glæder mig til at se den udsat for Pipsk kreativitet !!

    SvarSlet
  12. Super lækre kort du har fået lavet :)

    SvarSlet
  13. ENIG. Det er grimt.
    Jeg vil hellere se det i Pipsk udgave.
    Søde kort i den fine model. Herligt.
    Tak for sms forleden. har bare lige glemt at svare. Er lidt ophængt af andre ting....
    god aften.

    SvarSlet
  14. Gir dig helt ret..
    Så med de første par dage, men så gad jeg ikke følge med ham længere... Blev skuffet...

    Dine trifoldkort er virkelig smukke... Kan så godt li din stil..

    SvarSlet
  15. Du har lavet nogle rigtig flotte kort. Hvad angår TH, så skal man da vist lede længe for at finde julen i dette tag. Nej så hellere det pipske.
    Disse tri-shutter card ser da ret interessante ud. Jeg skal da vist have fundet en tut.
    Fortsat god aften

    SvarSlet
  16. Tre meget smukke kort på hver deres måde. Jeg ved ikke om jeg synes hans ttag til idag er grimt, men det er ikke særlig julet. Jeg har dog lavet det i en mere jule udgave

    SvarSlet
  17. Jeg er helt enig!! Der er slet ingen jul over TH tagget i dag!! og det er bestemt heller ikke min stil...

    Dine kort er utrolig flotte! Er helt vild med trifoldcards! Så anderledes og alligevel så almindelige :-D

    SvarSlet
  18. Rigtig søde kort, er også selv glad for at lave trifoldcards. TH's tag er bare ikke pæne i dag, glæder mig til at de pipsk tag. God aften

    SvarSlet
  19. Dine kort er simpelthen så flotte, dejlig du lavede dem, så vi andre kan nyde dem, for hvor har du ret,
    TH's tags er mildt sagt ikke pænt.

    SvarSlet
  20. Var lige inde og kigge på TH tag, øhhhh hvad sker der liiige for manden tænkte jeg : 0 der er virkelig grimt, alt for mange ting på en gang. Men smag og behag er jo forskellig : )

    Dejlig kort du har lavet, og de trifoldcards er ret spændene : )
    Rigtig god aften.

    SvarSlet
  21. Det er nogle rigtig flotte kort, du har lavet. Hvad er den der nye blogger ting.

    SvarSlet
  22. Ha .. min nysgerrige kreasjæl måtte lige tjekke den der grimme TH ud !! Åh, nej dog ... Forstår godt du er hoppet fra her .. Pipsstilen er også bare meget mere julet og sød !! Smukke kort, som altid.

    Knus Jytte :)

    SvarSlet
  23. Nydelige julekort!
    Ha en fin helg, klem:)

    SvarSlet
  24. Så nydelige julekort du har laget, Dorthe :-)

    SvarSlet