mandag den 28. november 2011

Sketchy Colors udfordring.

Sketchy Colors har i denne uge en udfordring hvor de vil se Rosa og hvidt.

Dertil har jeg lavet dette kort.

Det er altså noget skidt at fotografere i lampelys efter mørkets frembrud - men det må nu være sådan.

Farverne er Rosa og hvidt - selvom det ikke helt ser sådan ud.

Jeg har brugt ensfarvet karton i hvidt og rosa - og Riddersholm mønsterpapir i sart rosa.

Jeg har lavet en kristtjørn ranke i hvidt og pergamentjulestjerner i lyserøde og hvidt. Hjerterne er fra Melissa Frances og englen er nok i grunden noget af det allerførste dims jeg nogensinde har købt - den passede bare her synes jeg :) - Og så har jeg igen brugt Susannes lækre lækre spellbinder die.

Tak for alle Jeres søde kommentarer.

Knus.

9 kommentarer:

  1. Åh, det er altså virkelig virkelig et sødt kort!

    SvarSlet
  2. Igen et smukt kort... så fint med swirlen og blomsterne. Og så er den die bare super lækker.
    God aften

    SvarSlet
  3. Rigtig flot kort, smukke farver :)

    God aften

    SvarSlet
  4. Flot kort. Hvor er det mærkeligt, at man kan have noget liggende i lang tid, og pludselig, så ved man hvor det hører til. Den passer perfekt på dit kort, den engel
    Kh Lonnie

    SvarSlet
  5. Den engel passer da bare flot netop her. Og så er det er rigtig smukt kort igen. Den die må du da have selv....og så kan du jo lige lave lidt til mig....hæhæ.
    Dine juleblomster er også bare så fine.

    SvarSlet
  6. Hvor er det et kært kort, sød lille engel (hvor mon du har købt den) og den dejlige dies den må både du og jeg have. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  7. Rigtig lækkert kort og selvom det er i lampeskær...

    SvarSlet
  8. Dette var et vakkert kort, med nydelige detaljer!
    Tusen takk for at du deltar hos Sketchy Colors, og lykke til!
    Klem, Marianne:)

    SvarSlet