mandag den 21. november 2011

Riddersholm julekortudfordring.

Jeg har planer om at jeg skal nå at lave bidrag til alle ugernes julekortudfordring frem mod jul.

Og her er mit bidrag til den første skitse og farveudfordring - som du kan se mere om HER.


Stjernen har jeg lavet som en miniudgave af et stjernekort og den kan åbnes. Snefnugget er klippet ud af et stykke Riddersholm papir.
Det er den første udfordring jeg længe har deltaget i - men nu må jeg vist tage mig lidt sammen igen - hihi. Er der nogen af Jer der har link til gode LO udfordringsblogge - gerne Vintage.


6 kommentarer:

  1. Rigtig flot kort med en smart stjerne i midten. Og igen er det utroligt alt det pynt du kan få plads til.
    Jeg kan ikke hjælpe med udfordringsblogge...desværre.

    SvarSlet
  2. Sød idé med stjernen, det skal jeg da prøve ;o)

    SvarSlet
  3. Sjovt og anderledes julekort - skal vist også prøves.

    SvarSlet
  4. Har ikke set noget lign. med den stjerne før... Det er ret smart egentlig ...

    SvarSlet
  5. Eiii, hvor smart med en stjerne der kan åbnes :)

    SvarSlet
  6. Rigtig fin måde at løse udfordringen på. Især kan jeg godt lide den lille finte med Stjernen ;)

    SvarSlet