onsdag den 16. november 2011

Og lige et julekort ...

Her er kortet jeg fik lavet på kurset i går.

Og NEJ! baggrundspapiret vender IKKE på hovedet - bare kig på bogstaverne på det *GG*

Stemplet af drengen er et af de første jeg har købt - jeg ved det kom fra England - og tror jeg købte det via Ebay (billigt - hihi) Jeg har så stemplet med Merry Christmas stemplet indeni.

Jeg havde ikke Seam binding der passede i farve til papiret - men det gjorde en omgang glimmermist lige noget ved.

Jeg glemte at sy rundt i kanten - og jeg glemte også at der skulle en Rubons på - men nå.... *GG*

Tak for alle søde kommentarer - både på det jeg viser her ... og også på anjashobby bloggen.

Knus.

14 kommentarer:

  1. Hvor er det fint - elsker den hvide "blonde" det ligner istapper .. :)

    SvarSlet
  2. Flot kort - og den syngende nissedreng, hvor er han sød, det er ikke så ring' endda at ha' noget i gemmerne, vel?

    SvarSlet
  3. Det er rigtig sødt - men ser godt nok sjov ud med den fugl ;-)
    Nu har jeg ikke fået læst vejledningen endnu, så hvad er seam bining?

    SvarSlet
  4. Rigtig sødt kort og selvom du "mangler" nogle ting... hi hi

    SvarSlet
  5. lekkert kort :) herlig den gutten som synger for full hals :)

    SvarSlet
  6. Det blev så smukt... skønt med sådan et julekursus :-)

    Ha en fin dag.

    SvarSlet
  7. Rigtig sødt kort, og den syngende dreng er så kær (kune du nu ikke ha`købt et dusin af dem og solgt til os andre på din "til salg" blog) det må du gøre en anden gang du falder over de billige tilbud. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  8. Syns detteble et flott kort, Dirthe, uansett om du selv kanskje synes at noe mangler :-)
    Gratulerer med gevinst hos Inkido, forresten !!
    Ha en riktig god kveld videre. Klem T.

    SvarSlet
  9. super lækkert kort og stor tillykke med blog candy gevinsten
    Du må have en dejlig aften

    SvarSlet
  10. Rigtig flot kort og hvor er nissedrengen altså flot

    KH Jette

    SvarSlet
  11. stort tillykke med gevinsten heldige asen ;O))) og ihh super sødt julekort

    SvarSlet
  12. Sidder her og genopfrisker alle dine smukke julekort fra kurset .. det her er bare sååååå sødt :)

    SvarSlet