søndag den 27. november 2011

Masking og min første adventsgave.

Hos Sukkersött er der en udfordring hvor man skal bruge masking - og der skal bruge mindst 2 stempler på motivet.

Jeg fandt min søde nissedreng, et nodestempel - og merry christmas stemplet frem. Og her er mit resultat.

Papiret er fra Panduro og Vivi Gade, hjørnerne er også fra Panduro og blomsterne som altid fra WildOrchid.

Det er ikke en teknik jeg har brugt ret meget må jeg erkende. Men det bliver ihvertfald en jeg kommer til at bruge af og til.
Og i dag måtte jeg pakke min første adventsgave ud. Den kom fra JytteGJ - og her er hvad den indeholdt af lækkerier. :)
Mmmmm... me like! Tak Jytte!

Nu vil jeg lave ris a´la mande og stege medister og koge æg. Jeg har nemlig inviteret min gamle Far på frokost i dag, så der skal kræses lidt for ham.

God Søndag til Jer.

Om 4 dage er der kommentartælling - hihi... så I kan stadig nå at få en masse lodder til min GiveAway.

Knuuuuzzz...

17 kommentarer:

  1. Hvor fint et kort :) Det du kalder masking hvad er det helt nøjagtigt, - skåret ud i pap? Jeg blander et par teknikker sammen.

    Rigtig lækker pakke du fik dig der :) God fornøjelse med maden og god søndag i advent :)

    SvarSlet
  2. Dejligt du kunne bruge pakken, søde .. og 1000 tak for din pakke også ... den er bare skøøøøn .. :)

    Lækkert kort, du har lavet - rigtig søde stempler :)

    Rigtig god 1. søndag i advent og ha' en hyggelig far/datter frokost.

    Knus Jytte

    SvarSlet
  3. Fint julekort - den syngende nissedreng er bare så sød.
    Håber du får en hyggelig søndag sammen med din far.

    SvarSlet
  4. Det er så smukt dit kort... så flot du har masket det. Ha en hyggelig dag med din far.
    Glædelig 1. advents søndag til dig

    SvarSlet
  5. Hvordan gør du det der stempel-ting, det ser super flot ud !! Lækker pakke, det skal du nok få brugt... Så fik du ham til Billund, håber I hygger og nyder 1. søndag i advent....

    SvarSlet
  6. Flot kort, som sædvanlig, og dejlig advents gave jeg har også abnet en i dag, man bliver så glod, og en grå morgen bliver pluselig til at holde ud. god advents søndag til dig og din far, der er vist ingen mænd der ikke elsker risalamande, hyg jer. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  7. Sikke et fint kort. Lyder dejligt med frokost med din far.

    SvarSlet
  8. Hvor er det bare et smukt kort, det er virkeligt flot :)

    SvarSlet
  9. Flot kort, godt vi fik lært om masking,på julekort kurset =D
    God fornøjelse med din far, og god 1. advent
    KH lonol/Lonnie

    SvarSlet
  10. Super flot kort... synes også det er sjovt at maske.. I må ha en god frokost... og søndag...

    SvarSlet
  11. Flot masking - og med flotte stempler. Det giver et rigtig fint billede til slut.
    Smukt kort.
    Heldige din far med sådan en kogekone-datter.... Håber I hygger jer.

    SvarSlet
  12. Lækker pakke du fik. Og kortet er bare rigtig sødt. God frokost til dig og din far.

    SvarSlet
  13. Super skønt kort. Har selv det nodestempel, og er bare helt vild med det ;)

    Ihhh, ville gerne være din far og sådan blive kræset om ;)

    SvarSlet
  14. Skønt kort, og lækre stempler : )
    Uha sikke en gave du liiige fik der, ser spændene ud. Håber at du og din far fik hygget, og spist den dejlige mad tihi
    Rigtig god dag.

    SvarSlet
  15. Så flott dette ble, Dorthe :-) Likte så godt notestemplet du har brukt her.

    SvarSlet
  16. Hei Dorthe:-)
    Et nydelig julekort du har laget og den maskeringen din er bare råååålekker!!:-)) Så flott dekor på kortet ditt også.
    Så flott at du tok utfordringen vår og ble med. Lykke til!!

    Klem Astrid:-)

    SvarSlet
  17. Så nydelige stempler du har maskert sammen :-)
    Takk for at du deltar hos Sukkersøtt denne uka! Lykke til :-)
    Klem, Marianne

    SvarSlet