mandag den 21. november 2011

Lørdagsscrap.

I lørdags var jeg til Scrap i Esbjerg. Det var som altid smadderhyggeligt - og lidt fik jeg da også lavet *G*


Jeg lånte 10nas peberkagestempel, iiiih hvor er det sødt. Jeg har selv bestilt det - men desværre ikke fået det endnu.


Jeg lavede endnu et af kortene fra kurset - dog uden embossing da jeg ikke havde det med.
Og så et bestilt stjernekort (ikke jul)


Jeg fik lavet endnu et kort - snakket en masse :) Spist af 10nas utroligt lækre kage (Mmmm)

og så blev jeg mobbet *GG* (ikk oss Helle?)

Bente var forbi med den nye Tim Holtz (regner vi med)

Dorthe kiggede forbi til en kop kaffe - og vi er sikre på hun var ærgerlig over hun ikke havde mere tid.

Og Kirsten kan vi takke for hele planlægningen af de hyggelige lørdage i Esbjerg.

Ønsker Jer en herlig uge.

Kram herfra.

13 kommentarer:

  1. Jeg sendte en tanke til jer....Jeg ville så gerne med igen, men det er altid en forkert dato !
    Og sikke flittig du har været igen. Jeg fatter ikke, hvordan du når det, samtidig med at du snakker så meget...hmmm. Og det er rigtig flotte ting du får lavet. Og jeg kan godt se lidt hvor ideerne kommer fra. Skønt kursus.
    Synd de mobber dig...uretfærdigt når du nu aldrig mobber andre....hæhæ.

    SvarSlet
  2. PS: Brunkagefigurer i "min udgave" kan bestilles hos Henriette. Det vil hun sikket gerne lave til Pii.

    SvarSlet
  3. Hvor lyder det hyggeligt hvem der bare havde været med.
    Skønne ting du har lavet.
    Anja

    SvarSlet
  4. Hvor er det sødt med opskrift på et stempel, dejlige kort, og det lyder som nogle hyggelige sammenkomster. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  5. oj så mycket fin du gjort sen jag var in här sist :D
    Underbara kort

    SvarSlet
  6. Fine kort du har lavet. Det lyder som en hyggelig dag. Ærgeligt jeg bor så langt væk. :-)

    SvarSlet
  7. Super flotte kort og lyder som om I har haft en rigtig hyggelig dag... måske man skulle finde nogen at lave sådan nogle lørdage med...

    SvarSlet
  8. Lyder som en rigtig hyggelig dag... og igen nogle fine kort du har lavet. Så flot med den der peberkage stempel.
    Med hensyn til konkurrencen hos Riddersholm, tror jeg ikke der er krav om, at man skal bruge deres papir.
    God mandag.

    SvarSlet
  9. Lyder som en rigtig hyggelig dag, i har haft. Søde kort, du har fået lavet også :)

    Fortsat god mandag aften :)

    SvarSlet
  10. super med opskrift.. jeg lavede engang kort med cupcakes og ilagde opskrifter på samme. sød ide

    SvarSlet
  11. Rigtig flotte kort, dejligt at du har hygget :D
    jeg er vild med det stjernekort, super flot :)
    Jette

    SvarSlet
  12. Jeg elsker det stjernekort - må jeg simpelthen prøve at få lavet.

    SvarSlet