torsdag den 10. november 2011

LO nr. 25 - og julekort 3 fra CP kurset.

I går havde jeg besøg af Mona (Fru Brogaard) hele dagen. Og hold da op hvor fik vi snakket meget - hihi.
Meeeen... lidt fik vi nu også lavet. For mit vedkommende blev det til dette LO, lavet af min senest ankomne månedspakke fra Scrap That i Canada.
Papirerne i kittet var PiON.


Den store lækre blomst er fra Prima - de små er fra WO. Og så en af mine charms.

Noderne er fra Dusty Attic - jeg har malet det hvidt og sat lidt perler på. Neverending er fra Scrapiniec i Polen.


Eksklusiv håndlavet Canadisk sommerfugl (skrev de) der var 3 stk med i kittet ... de er da fine ikk?

Lækker Prima swirl.

Og igen fra Scrapiniec - "Weddingday"

Og så er jeg jo GLAD deltager på det fantastiske julekortkursus der er i gang på Creative Publishing. Det vil jeg helt klart anbefale at deltage i - hvis du ikke allerede gør det.
Her er min tolkning af dag 3 kortet.

Det var hvad jeg havde her på bloggen i dag. Og så har jeg lige lavet et indlæg på anjashobby bloggen også - om noget ganske andet :) .
Til Jer der har spurgt efter TUT på julekort - bogen... jeg skal nok lave en og lægge her på bloggen indenfor overskuelig fremtid.
Hav en skøn dag.
Knus.

17 kommentarer:

  1. HVOR ER DET BARE SUPERFLOT.
    Afsindigt som du kan lave layouts. Og så er det jo herligt at se hvordan romantikken kan kommer over dig....i din alder....hæhæ.
    Den kant-punch-ide er bare sej.
    Kortet har jeg jo beundret på kurset. Det kan du også.
    (Er det mon Mona jeg har mødt i Scrapbook Fun i Grindsted ? Ved du det?)
    Jeg er stadig usikker på Cancerkort på søndag. Måske ?

    SvarSlet
  2. Wow, Dorthe. Det LO er bare det flotteste jeg længe har set. Så romantisk og så mange fine detaljer. Dit jule kort er også fint. KH 10na

    SvarSlet
  3. Fantastisk flott LO du har laget, Dorthe :-)
    Nydelig kort også.
    Må du fortsatt ha en riktig god dag.
    Klem
    T.

    SvarSlet
  4. Super lækkert LO.. fyldt med en masse dejlige detaljer... pragtfuldt... og fedt julekort...

    SvarSlet
  5. WAUW et flot layout - jeg har straks gemt idéen med kun at punche nogle enkelte steder i kanten!

    Skøøøøøøønt julekort :o)))

    SvarSlet
  6. Super smukt Lo... er vild med din kant. Og et rigtigt flot kort du fik lavet også... fin med det embossede papir.

    God aften

    SvarSlet
  7. Super flot layout, og et smukt kort.

    SvarSlet
  8. Hvor er det smukt Pips,du har altid så mange skønne detaljer, og det lille charms vedhæng passer jo fint her, dit kort er også skønt. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  9. Hvor er det bare et lækkert lo, det er du altså super god til.. mums

    SvarSlet
  10. awww waue sikken flotte detaljer og finurligheder super flot

    SvarSlet
  11. Wow.. Det er virkelig smukt det Lo.. Er vild med din anderledes måde at punche ind i papiret på, det giver bare et helt specielt udseende...!! Så smukt, og så mange lækre detaljer!!!!

    Sødt blev dit julekort også.. Er vild med blomsten på det :)

    SvarSlet
  12. Woooow så lekker LO.
    Utrolig mange fine detaljer. Du er kjempefink.

    Ha en fin helg.
    Klem Connie

    SvarSlet
  13. Ja det LO er BARE SÅ FLOT!!! Det da helt VILDT - ville ønske jeg kunne lave sådan nogle flotte LO'S

    SvarSlet
  14. Nyyyydelig bryllupsLO. Så mange lekre detaljer - sommerfuglen, punchekant "inni" arket og notelinja med perlene :)

    SvarSlet
  15. Hej Pips. Der står små julehilsner/nytårshilsner på stemplerne der matcher banner dien fra Whiff of joy. Som Peace on earth, have a blessed season, wishes of a merry christmas, may the new year bring you joy, joy to the world osv, osv alt skrevet med forskellige skrift typer. Jeg kan tage det med til scrap i Esbjerg, hvis du vil kigge nærmere på sagerne ;o)God weekend. Kh 10na

    SvarSlet
  16. Wow hvor er det et skønt layout! Super flotte detaljer! og kortet er da bare helt vildt smukt! den blomst ligner jo en million....hmmm gad vide om jeg har det stempel? ;)
    God weekend!

    SvarSlet
  17. Kan igen kun sige... Total iorden scrapstil ;)

    SvarSlet